2007年12月7日星期五

關於我第一篇網誌



第一篇網誌是曾經投稿給蘋果日報的,但被李兆富拒絕了,哈哈。這篇網誌是解釋為何范徐麗泰的支持者不會全數改投葉劉一票。

因不想浪費了自己第一篇文章,這樣便開始了 blogger 的生涯。

17 則留言:

匿名 說...

正所謂旁觀者清

賭徒 說...

可惜網上太多旁觀者孔,個個人都認為自己好清,包括我在內。造成今個星期為政治問題筆戰了數篇網誌,呵呵。

匿名 說...

你又唔係星相命理學家, 更唔係股票分析員,所以講中左都冇用.

我還是認為自己唔投票係對的.

匿名 說...

我都算係最初期上網個批人, d網絡野都見唔少,d人日打夜打online game升到好高級好出名好多虛擬武器,現實之中十成十係雙失青年一名.

有d人蒲forum,玩到好高分好高級升到虛擬銀行最多錢,排名十位以上. 點知一日個forum升級/執左,哦噢.萬般帶不走.

頭先呢條茂利去我blog留言 http://hk.myblog.yahoo.com/mykthome 佢只得一篇文,但有5815個回應, 累積人次:108906 , 睇佢個款係不斷四圍撩人去佢個blog度留言. 你話呢d人係咪吃飽飯無野做.

我諗除非有日有人睇中個blog, 找你出書或寫文章登報, 否則都係白白為個blog打工.

陳大文部落 說...

果個 garkoogle 係咪真的? 講真,真係幾型。

陳大文部落 說...

品:

講真,好少/絕少/幾乎零,係會因為寫 blog 而有所謂出版社招攬去出書,而出書呢個動作,通常唔賺錢。

唔少 blogger 出書,其實唔係因為 blog 而後出書,而係本身可能已經係專欄人士,再結集成書,而出書呢個動作,係 remind 市場仲有呢個人。

而近年有唔少 沒知名度的 blogger ,會拿$$$ 自資出書,都係為左心願,當係自己及朋友既一種紀念品。因為無知名度,老實講,香港地,有幾多個會真係走去買自己本書。

而無知名度既書,書店只會當雜貨咁放一二角,你搵到都好野,就算追渣沽系列,係極少數人士可以有良好銷量,其餘的不知名出書者,都在書店大 big sale 時當垃圾去貨了。

匿名 說...

大文兄,

我本來就係想請教你出書既問題..現在你已解答了, 謝謝你..

哈哈.

陳大文部落 說...

[ 相反當日葉劉淑儀在廿三條愚忠的表現...]...

看了賭徒兄這篇網誌,很喜歡這句。葉劉真是很愚忠,更有說法是我偶像董建華推行 23 條時,葉劉是 [ 過度熱情 / 過多不必要的動作 ] 地去推銷 23條。這種人,這種愚忠;符合了廣東俗語( 屎忽鬼 ) 。現在,看一些忽然和諧情懷的西瓜靠大邊人士的咀臉,也是很屎忽鬼,荒死找不到靠山,實在很難理解,常形容葉劉務實、實事求是、和諧共創幸福之類,是很虛浮。

反轉豬肚就係 bit bit ~

匿名 說...

其實當選到都未必會係好事, 靜觀四萬跟住會點.

賭徒 說...

品姐,
我第一使用的討論區是高登第一代討論區,哈哈。當時好少 function,不是現在這樣的。

陳大文,
香港真係有好多保守的選民,好驚得罪中央。其實佢地唔明o者,香港人越扭計,中央就越派糖,因為中央無計可施,無可能用解放軍顛壓的,佢地只能派糖益香港。

匿名 說...

賭徙,
高登討論區,好野黎架喎..哈.

大文,
香港人越扭計,中央就越派糖, 咁扭咩計, 派咩糖? 我諗唔投既人因為懶, 我唔投係因為我唔識佢地. 不過我有個朋友每經過法輪功,或者司徙華, 就即閃開, 佢好驚話俾人影到以後仲駛番大陸既.

匿名 說...

香港人越扭計,中央就越派糖,

哩個情況只適用於香港人仲有利用價值既時候。

想一想, 香港對中央而家有乜利用價直?將來會有乜利用價值?

中央當然唔會派解放軍入黎, 但佢只要唔理香港, 比一個假像比啲香港既政治投機者乘虛而入,香港一亂,咁一直以黎所經營既經濟架構絕對可以毁於一旦。咁香港仲有乜野bargaining power?

陳大文部落 說...
此留言已被作者移除。
陳大文部落 說...

品:

就我個人理解,不去投票的人有兩種,其一:是一向都無興趣投票的人,原因可以有多種,例如真的無興趣、對政治不理解—或無興趣理解、認為自己不能對建制上有作用等,此為對投票冷感,香港幾乎大部份是這類。

其二:是對當時的候選人皆感不滿,與其要硬選,不如不投。此也可理解,投票與否是個人自由意志的選擇。

你提到路過法輪功人士或民主派某些人等,有些人會閃開,我個人認為,此舉十分多餘,既然是在街上,人人都是路人甲乙丙,時代已不同,並非好像街頭批鬥或街坊小報告的告密,更少有拍 video 點相。老實講,點相只會是帶頭人士,不會是路人。

關於[ 扭計與派糖 ] ,是很弔詭,也是香港人現時不明白自己價值的曲線問題。

匿名 說...

大文,

謝你的回覆, 因為我朋友是大陸移民來港的, 所以他們一家對這些很敏感,反而會好熱心投票, 他們會投反對中共的候選人.

多謝某君的解釋, 我有點明白扭計與派糖的意思.

我覺得香港對大陸人最大既利用價值,就係可以黎香港任生仔,同埋做左香港人後,可以自由出國.

九七前,就好擔心大陸咁窮會拖累香港, 九七後到香港唔掂, 但大陸好掂, 又好想大陸派D錢黎打救下我...

Simon the Conservative 說...

賭徒兄,

你個篇大作,得500幾字,好蝦人夾架!

李兆富

賭徒 說...

李兆富兄,

我只是說說笑吧,請不要介意。:D