2007年12月5日星期三

可笑的成熟民主!《一》


經濟日報曾仲榮在December 03, 2007的社評,節錄如下:
立法會港島區補選,昨有逾五成選民投票,無論選舉結果如何,已足證市民熱切參與公共事務。

今次選舉美中不足的是,雖有高素質候選人參與,但卻未能藉此提高民主選舉的理性與成熟,值得各方深思。

其一,選舉議題只集中在民主與非民主之爭,未有充分讓兩位前高官表現其對政務、政治理念的嫻熟…令補選只淪為誰是真民主或忽然民主的口水戰,或誰的形象較討好的包裝術。
筆者想請問曾仲榮,候選人對政務政治理念是否嫻熟,這些行政技巧重要些,還是候選人的政治理念是否言行一致,態度貫徹始終重要些呢?

民建聯在04年立法會選舉時,他們的候選人對黨內的政治理念不但十分嫻熟,也是十分政治正確。當時民建聯是支持0708年雙普選的,亦清清楚楚寫在民建聯的黨章中。但在選舉之後,他們立即修改黨章,在選舉時所作的承諾就當無講過一樣。

依曾仲榮所說選民要先了解候選人的政治理念及過往的政務,並不是分清誰人是真民主,誰人是忽然民主的口水戰,這才算是成熟民主的一部份。當日市民充份了解民建聯候選人的政治理念,投了他們一票,又是否成熟的表現呢?


待續.....

18 則留言:

陳大文部落 說...

賭徒, 我也見她開了意見管理。我不知原因,只知留言討論者都堪稱冷靜、理性、並言之有物 ( 於兩篇文章都是 ),我希望有一美麗理由。

若果說談政治,並公開地打正旗號是某報人員( 並可能有份參與寫評論,這點很重要 ),在高姿態批評別家媒體之同時,卻不願聽取( 只聽已ok,無人要她拍手讚好)不同意見,那麼常標榜是[ 弱小 ],便變為以弱女之名目,來為自身的既得利益作盾牌,不明智之餘也欠了氣度。蘋果我不會說是上佳報紙,但起碼有立場,也會聽聽不同聲音( 尤其罵的),Simon 在該文的回應也有風度,起碼有解畫,具大將風範。

( 如此留言可能對貴 blog 形象構成影響,請看完 delete,唔緊要,我好理解的,我慣架喇 :) )

賭徒 說...

我依個 blog 已經十分冷清,仲刪 post 咪倒自己米。呵~呵~

佢想擦老細鞋是人之常情,本來不是什麼問題,就算佢公開把老細的歪理當真理,我正常是不會理會的。

但她踩香港所剩無幾、敢於捍衛言論自由及民主的傳媒,當作鞋油擦老細鞋,我就不能當睇唔到了。

賭徒 說...

剛剛去再看小手的 blog,同佢立場相同 vc 的留言就 post 出來,我今早 sent 去這個兩留言就無影無蹤。

陳大文部落 說...

賭徒,哈,真係。

擦鞋呢個動作唔緊要,但擦的技巧才重要。我就是好像看到這種手法,似果種其他廉價新晉才女常用,即係打人兩巴,罵你全家,你唔妥協,就話自己弱質小 Babe,反駁就係欺負。

說自己老細如何才華,隱約得來又高姿態的說老細重用自己,好像晒碼頭。我個人覺得難頂是以貶低選民知慧來抬高所謂老細,come on ~

自己托大腳便好了,不要拖市民做啦啦隊。

:{

賭徒 說...

曾仲榮,你有運

我打算日日寫一篇網誌分析你的成熟民主。寫足一星期,睇下我 d 知識夠唔夠寫足五至七篇。:D

賭徒 說...

陳大文,你可以試下 send 去講佢老師,睇下你列入左黑名單未?XDDDD

xiao zhu 說...

好!!

陳大文部落 說...

各位觀眾: 選舉奇趣錄 ~ @@"~

http://hkgal-today.blogspot.com/2007/12/blog-post_05.html

匿名 說...

唔好話冷清,我經常捧場.你講的野幾0岩聽!

Carole 說...

hey!!
terrific!

Carole 說...

我個comments都唔見咗

陳大文部落 說...

終於遠在天邊近在眼前!自 Yahoo Blog 版後,標榜明星名人軟性愛情生活高尚情懆 ;成功培育新一派潮童才女 feel,對時事見解非凡,完全符合之前某報評論之理念。 此為求其例子,睇一個都夠喇。

注意:此為 Yahoo 精選Blog ( 真係精選架喎 )

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!3h1CSoOeH0KFXOKqqJIShw--/article?mid=1554

http://hk.blog.yahoo.com/feature/blog_pick.php?page=4

Yahoo Blogger 編輯區現在已變為公廁 Chartroom :

http://hk.myblog.yahoo.com/yhkblog/article?mid=30610

賭徒 說...

Javaer,

多謝捧場。

Carole 說...

其實我都成日睇
不過你咁多產
睇唔切喎
:p

匿名 說...

陳大文, 我有事想請教你. 可否電郵你?

匿名 說...

呀賭徙,

我都很介意自己個blog的人流的, 好像少人睇就冇心機寫, 其實有點中網絡毒的, 就算有冇人睇, 結果都係一樣. 我覺得最緊要自己知寫個blog黎做乜.

賭徒 說...

阿品,

日後你開吹水 blog 記著 send 條給我呀

Carole,
我強逼自己每日最少一篇網誌,希望能改善自己的寫作技巧。

匿名 說...

前日我狠心剷左個blog, 因為我開既原意唔係做教學, 係想賣野, 而家重整緊所有野.

其實在你處吹水我係好開心了.以前都會去d forum吹埋d無聊野, 日日d人都係亙相問好, 10個人x10次,早午晚三餐...所以我都冇再去forum講野了.

或者你會介意個blog人數, 人多都未必好架, 你都見有d人幾十個回覆都係鬧來鬧去, 人少反而有真正的意見交流, 對嗎? 仲有樹大會招風.