2007年12月3日星期一

港島區補選事後分析

港島區補選結束了,讓筆者作少少事後分析。

補選前的最後民意調查,陳太有43%支持,葉劉有32%支持。如果其剩的中間票照比例分給兩者:
陳太會有 43/(43+32)=57.33% 支持;
葉劉會有 32/(43+32)=42.66% 支持;
兩者相差 57.33%-42.66%=14.67%。

最後陳太補選得175,874票,葉劉得13,7550票
陳太最後有 175874/(175874+137550)=56.11% 支持;
葉劉最後有 137550/(175874+137550)=43.88% 支持;
兩者相差 56.11%-43.88%=12.23%。

以陳太代表的泛民只是流失了2-3%的支持率,因民調往往有4-5%誤差,陳太今次可以說沒有流失任何泛民支持者選票。相比上次港島區補選中余若薇所流失的選票,今次蘋果日報訓身支持陳太及泛民告急等等行動,力抗親中箍票的策略實在是十分成功。

12 則留言:

匿名 說...

我覺得葉太都唔輸晒, 咁大比數支持佢. 只係佢輸在個樣冇四萬咁假親民.

陳大文部落 說...

http://lamusicquedelili.blogspot.com/2007/12/blog-post_02.html

點解咁既?我眼花唔通? 乜袁彌明果個 daniel 係...小妮 ? 咁恐怖?

賭徒 說...

哈哈,我剛剛才發覺,奇妙!

陳大文部落 說...

我都係! 真係好恐怖下喎。 daniel 係袁彌明留言差不多係每個鍾頭都有,而且都幾肉麻,之所以有人話 daniel 係痴漢,乜而家又小妮自己 login 自己做番 daniel ....@@?

呢 d 係咪幻海奇情?

陳大文部落 說...

小妮 提到...
haha. 小妮不是Daniel. 只是我把此文章由11月轉為12月. 把comments一起轉過來. :P

____________________________

乜唔係搬網誌日期,係連回應都一齊 move 架咩?我在[ 努插港女 ] 都試過搬日期,唔駛逐個逐個 reply 人手 copy 再抽出來喎.

匿名 說...

小妮同daniel拍咗拖好耐啦,小妮個blog好多文章daniel都有份寫.
你地而家先至知呀?

匿名 說...

好彩我冇搞個blog在呢度啫.

賭徒 說...

品姐,

有時你回應也用上洋洋幾百字,你有 blog 也不為奇。

匿名 說...

有blog在yahoo, 不過係講手工藝的.我打字快, 所以咪講野多囉.

VC 說...

agree with 阿品.

賭徒 說...

品姐,

如不是私人 blog,email 個網址給我,讓我得閒就過去支持下你。^^

匿名 說...

放心啦, 靜過鬼..其實我都未搞掂個blog既方向.以前開黎諗住幫助下生意, 點知變左教學blog.