2007年12月13日星期四

南京大屠殺七十週年

這是近月在網上大熱的歌曲,聽完後你們有什麼感想呢?

一個民族的人民這麼仇視另一民族,這是否社會健康的現象?當年德國屠殺猶太人,也是由民族仇視開始的。日本在二戰時的罪行是日本上一代的事,和現今大部份青年日本人無關。日本首相在戰後,先後兩次問中國是否需要賠償,蔣介石和毛澤東分別地代表中國人民回覆說不需要任何賠償。同時日本首相也向中國道歉了好幾次。日本在二戰後對中國的歉意,和滿清入侵中國時的屠殺相比,已經做得很不錯。

大家讓南京大屠殺返回歷史的一部份吧,就像滿清時的楊洲十日、嘉定三屠一樣。不要因南京大屠殺一事把中國變成一個民粹社會,這是百害而無一利的愚蠢笨事。


伸延閱讀:
近代中國政黨的惡行
Art of Lying 8: 南京大屠殺死亡數字的愛國謊話

7 則留言:

匿名 說...

超搞笑喎..唱來唱去都係想講日本

匿名 說...

大陸d forum仍然最鍾意鬧日文以前d野. 南京大屠殺都70年, 想當年出世既bb都70啦, 做軍人個d都90以上, 我諗都死得八八九九. 戰後因為日本人兌換晒中國人d錢做軍票, 跟住中國人都窮左好多年, 所以d人先成日提番呢d事, 覺得日本人而家咁發都係因為用左佢地d錢至有今日.

但係70年後既現在, 日本人欠債幾多話?..中國經濟仲好過香港. 風水輪流轉, 因果報應都報埋啦, 仲想人地點. 我諗起日本仔個d AV 女郎, 我就覺得佢地好抵死, 乜仇都報晒, 如果仲係唔甘心, 不如整個大原子彈炸沉成個日本好未.

日本人既創作意念真係天下第一, 睇佢D漫畫, 佢地個D天馬行空既想法, 變態, 色情, 暴力乜都有. 我覺得佢地既本性到呢一代都係戀態. 仲有睇D日劇, 見到佢地D生活, 工作充滿壓力, 成日俾人鬧, 成日要道歉, 成日要做到最好, 有咩唔如意就自殺.

今晚我唔知自己痴左邊條筋講埋呢D野呢...SORRY

匿名 說...

阿品:

如果日本皇室一早肯跪低道歉,就咩事都無啦:)

Daniel.

匿名 說...

Daniel,

d人成日拎住d軍票話要換番錢喎..又話要賠償俾d慰女婦....總知日本永遠都係欠左我地中國人.

匿名 說...

呀, 仲要還番個釣魚台.

賭徒 說...

品姐,

日本經濟起飛後,低息借好多錢畀中國的,低近年才沒有需要再借畀中國。其實日本表面上算係咁

匿名 說...

賭徒 said...
品姐,

日本經濟起飛後,低息借好多錢畀中國的,低近年才沒有需要再借畀中國。其實日本表面上算係咁

有好多根本係免息,這是公開的秘密.

P.S.條片睇得人唔舒服,唱唱下就連憎日本的初衷都唔記得~~~~~~:{

Daniel.