2007年11月5日星期一

近代中國政黨的惡行

南京大屠殺長期被中共上綱上線,誇大成為了日本的原罪。在中國戰爭歷史中,其實這類二十多萬平民被屠殺的惡行真是比比皆是,例如楊洲十日、嘉定三屠。人食人的例子實在多不勝數。

其中一個說法解釋為何中共誇大南京大屠殺的罪行,是由於蘇共解體,中共失去了共產主義這個意識形態,才會把日本作為假想敵,另建一個民粹主義,穩定民心。

在民國開始之後,國民黨及共產黨害死超過十萬平民的惡行也有好幾單:

  1. 1938年,日軍攻陷徐州,蔣介石下領炸黃河阻撓日軍進攻。在沒有通知平民疏散下,有十多萬平民被浸死。
  2. 1948年國共內戰,在遼瀋戰役中,解放軍包圍長春國民黨守軍。因為糧食有限,國軍趕走城內的平民,但共產黨又不讓他們出來,造成兩者中間出現一個死亡地帶,後來共產黨把老百姓從這個死亡地帶放出來。最後統計,圍長春的時候一共餓死10到12萬的老百姓。
  3. 1950年代初,中共實行全國肅清運動,捉拿反革命份子。毛澤東事後說整個運動被殺了70萬,關了120萬,管了120萬。
  4. 1957年的「反右運動」和1958年的「反右補課」中,全中國抓出五十五萬名「右派」。經過二十多年來的折磨,到1978年文革後,仍然還生存獲平反的右派只僅餘十數萬人。
  5. 毛澤東領導下的大躍進導致大饑荒,據當時非自然死亡的統計,共有二三千萬人被餓死。
  6. 毛澤東為奪權所推動的文化大革命,為此死亡人數不為人所知,對中國文化界的精英造成了極大的傷害。一大批知名的作家、演員、學者、運動員等都遭到了肉體和精神上的嚴重摧殘,其中不乏不堪屈辱而自殺身亡。
還有很多小型惡行,只屠殺幾萬名平民百姓的事件,例如反AB團的肅反運動(7萬多人被殺)、二二八事件(3萬多人被殺)、四一二事件等等。請各親中報張用處理南京大屠殺的等篇幅,來報導以上事件吧,讓市民知道全面的歷史真相。

5 則留言:

匿名 說...

請再講多d近年既事啦.

賭徒 說...

近年的中國好了好多,自從老鄧上台後,中國走了一條正確的路線。最差的一件是六四事件,但只是死二三千人,唔多入流。

匿名 說...

請問法輪功個D傳聞又有幾多真假呢?

賭徒 說...

小弟並無完全閱讀法輪功的刊物,但對它們的口號就絕不相信,300萬退黨,練功練到如同宗教一樣等等。

中國仍然是人治社會,忽視法治,貪污仍然好嚴重,好多嚴刑逼供,嘔打當然存在。

你知不知中國破案率是接近100%,中國公安查案方法是扣留相關嫌疑人士,一入警處就打,打到乜野內情都爆哂出黎,哈哈,我並不是說笑,這是事實。

匿名 說...

而家話生割器官販賣, 我覺得生割係冇可能咁變態, 頂多打支針要佢死或整暈佢先割咁都合理d.

當初點解要唔准繼續法輪功呢, 有d人話因為佢俾唔夠錢大陸, 咁大陸就話佢係邪教. 其實同傳銷冇咩分別, 某d傳銷鍾意sell d產品係好健康,宣傳健康, 幫到人幫到自己.

不過呢, 沙士個排, 有d同事既國內親人告之大陸係好多人死, 但係唔公佈, 呢個我相信架. 仲有有一排我有玩大陸既討論區, 個陣都算係新, 咁d人好常有個愛國區, 最鍾意講日本仔侵華既事, 後來好多討論區都cut左呢一類區, 好似話有d論壇既搞手俾人拉左.

我好認同你講大陸既破案率, 好似個時大陸有個好hit既online game, 有d人搞d外掛程式販賣和擾亂左遊戲既公平, 那個game好似話搵成億生意. 咁有一日,大陸幾處地方同時都拉左呢d人. 其他人立即唔敢再販賣任何game既外掛程式,複製程式.

網絡既發達, 令到我地知道大陸邊度發生咩事, 有時會講邊度d咩人示威或遊行, 但通常討論區會好快cut晒呢d野, 大陸有d人專捉網絡亂講野既人, 好易搵到佢身處邊度.

所以我成日擔心, 香港幾時會連網上講下大陸都唔敢呢.