2008年1月5日星期六

又係賭

看見易亦賭錢旅行團,筆者又想繼續講賭,真是欲罷不能,呵呵。

上幾篇曾介紹過算牌技術,精於算牌的賭客能在廿一點的賭博遊戲贏面大於賭場0.5%-1.5%,賭場為了對付他們,改用洗牌機代替手洗使算牌術無效。但早在十幾年前,洗牌機還未普及化,算術技術已經在坊間流傳,賭場又如何是好呢?當時賭場只可以用笨拙的行政方法暫時解決這個問題,當發覺有一些時常光顧賭場,又是用算牌技術的賭客時,就把他們列入黑名單,禁止他們再入賭場。

你有張良計,我有過牆梯。因為算牌技術確實能贏賭場的錢,就會有人善用這方法發財。當時台灣有一位賭客真是聰明絕頂,看準這個良機發了大財。他早期也是一名職業賭徒,靠算牌技術長賭廿一線維生,不久很多賭場已把他列入了黑名單。他便想了一條十分聰明的方法搵錢,便是搞賭錢旅行團,比做職業賭徒搵得更多。

他有多年職業賭徒的經驗,知道那幾間賭場的賠率比較高,那時會有 PROMOTION 用換泥碼送酒店機票等等優惠,他便開辦賭博旅行團 PACKAGE,開班教授算牌技術,酒店,機票一條龍服務,從中收取佣金。由於算牌技術不是什麼呃人的祈福之術,是真材實料的賭博方法,所以可以長做長有,比起靠自已一人之力去賭,回報更高更安全。

10 則留言:

匿名 說...

賭徒:

佢數口好勁噃!一張賭枱通常用4~8副牌,兼有時會'燒牌'噃:O

Daniel.

賭徒 說...

Daniel,

算牌唔駛數口勁,好簡單的加減數。熟便能生巧,但相信世上已經好少賭場用手洗牌玩廿一點的

說...

哈哈
估唔到竟然隨口一句挑起你條筋
不過我都聽得幾過癮
仲有冇呀?

  說...

我冇走偏既本能...一接觸賭有關的東西, 就會好緊張, 好唔安樂..

賭徒 說...

易亦

出面有本書好似叫什麼廿一點必贏法,係一名自稱台灣賭神出的,應該係佢出的。

不過我無買,打書釘睇過幾頁

匿名 說...

賭徒 said...
易亦

出面有本書好似叫什麼廿一點必贏法,係一名自稱台灣賭神出的,應該係佢出的。

不過我無買,打書釘睇過幾頁

我唔信係因為如果唔係用手洗牌,更易出蠱惑.

Daniel.

  說...

賭徙,

喂, 邊度睇到先?報攤定書局先, 報攤仲有咩六合彩貼士添..我認為如果真係有咁既方法, 作者自己都發達先. 駛咩出書.

賭徒 說...

今日係旺角先達附近果間新開書店都睇到,薄薄一本就八十幾蚊,有少少搵笨。

說...

冇用啦,而家賭場啲牌都係用一次就掉;而洗牌機入面啲牌都只係會用八成就換架。

賭徒 說...

米搞君,

哎呀,原來大家都未明算牌的道理。只要不是每一局重新洗牌,就可以用算牌術。佢一次就掉或用幾多就換是無乜關係的。快快買本廿一點必贏法黎睇睇吧。