2007年11月16日星期五

Freeze 金睛火眼 MV



aiko網民對 Freeze 的批評

freeze 無可否認係香港樂壇裡一隊「人造」既性感女子組合,呢個係人所共知。從你地freeze既表現可見,真係做左唔少事前功夫先出道,例如:大執樣同整凸身體某D 部分。你地既付出相信每一名市民都會感受到,而你地既最終目標係咩雖然我不可知,但係你地畢竟已經出道左一段短時間,以衣家既表現而言,我認為你地係呢一刻著眼既目標係希望吸引中年或年青既男性物體。(眾:咁又係呀,唔係既話洗鬼大執樣咩)雖然係咁,但我相信時間可以證明一切,我深信路遙知馬力呢個道理!

然而,對於你地最新既歌曲有一些意見,無可否認既一點係你地Freeze真係好「性感」,不過由於係人造美,所以本人比較接受唔到。係呢一點,真係要向Freeze 3位成員先致歉!講番正題,對於你地果首((金睛火眼))好感不大。首先請先不要誤會,我並沒有嘗試特地在網上search 一些有關你們的一切,因為我並不是男性。我看過((金睛火眼))這個MV 一次,是因為我無意中在一個音樂節目中看到。但看過一次後,我相信係我有生一年,都一定唔會再污染我純潔既靈魂!這並不代表我封建或者思想守舊,但係我認為有一D野開放得黎都要檢點,雖然擁有開放文明思想既同時亦請不忘道德修養!係MV當中不泛一些不雅及淫洩鏡頭,或許這種不雅鏡頭出現既頻次之多,或許唔多唔小同拍攝角度有關係。即使係咁,我深信如果唔係本身有呢個意念,我相信好難會因為個鏡頭而可以搞到咁多花神。不過,我相信你地呢個MV 應該可以得到某類型人土既垂青!

最後,我有一些忠告俾FREEZE。第一,你地要考慮一下題材同性感既程度會唔會有令人反感既成分。根我所知,你地金睛火眼呢個MV 已經有40多個人打去淫審處投訴。你地公司同你應該借鑒呢一次既經驗,如果唔係我相信長此下去,一定會引起觀眾既反感,咁樣可能會引致你地事業發展上一厥不振!咁樣係百害而無一利。

第二,希望你地3位檢點一D,畢竟係公眾人物,若果你地賣弄性感既程度去到如此田地,我相信你地有可能影響下一代既身心發展。唔好忘記,佢地將會係我地社會主人翁!雖然話呢個世代有千千萬萬個比你地行走既方向更不雅既野,不過我都希望你地唔會成為其中一群害人之馬!再者,你地大事鋪張既整容,令到香港既少男少女有可能價值觀開始改變!搞搞下再過多一兩年個個走晒去美容公司。或者責任根本不在你們身上,但係咁大事鋪張,唔多唔少都會影響我地既價值觀!

以上。

(呢D 都係我既個人意見,接納與否都希望你地可清楚知道存在係FREEZE 當中既問題!我覺得有一句說話係好岩:當局者迷!!仲有請不要誤會,我唔係果D 食飽飯冇野做既人,我咁做只係希望令我地香港有一個更健康同健全既發展!而且我好希望你地可以提升唱功,對於你地既歌聲,我真係有點兒不敢作評論!因為我相信面係人地俾,架係自己丟!再見!

現實社會是由一群不同的人類組成,當中有正直,有奸詐,有善良,有邪惡。每天都有好人好事發生,同樣也不同罪案出現,也常常遇見很多不公平的事,這些都是不爭的事實。所以有這一位自稱純潔靈魂的女網民,也可以有那三位性感小野貓 Freeze 的存在。她說這 MV 污染了她純潔的靈魂,但她不能剝奪男性觀看艷女的權利。她看不看是她的自由,但因她不想看,就強逼別人無權選擇,及要別人認同她的價值觀,這就有違多元社會,窒礙文明發展。

她最噁心的言論是將自己放在道德高地向他人指指點點,這塊道德高地當然是以她自己的標淮建立,所指指點點的東西便是性感裝束,撩人的舞姿,整容等等。這些被指點的事情放在不同的人身上,就會有不同的反應,例如 Freeze 在 MTV 中的性感裝束和各頒獎典禮的女星的盛裝差不多,為什麼劉家玲、張曼玉等女星有權這樣穿著,換了在 Freeze 身上就叫不檢點?

現實社會就不是這位港女夢想中的伊甸園,和純潔扯不上關係。如果父母事事替小孩著想,這些性感少許的影像也說影響下一代,這樣過份保護小孩是否一件好事?如果小孩由細到大得不到全面的成長,生活在伊甸園中。當小孩長大成人後,出來社會做事時,才知社會上充滿醜陋,邪惡,奸詐的人和事。遇到不平事時,無法處理,處處碰璧,最終給社會淘汰。到時才知過於愛自己小孩變成害了他,就已經太遲了。

4 則留言:

匿名 說...

哇哈哈, 唔好意思, 我唔知點解一按個play,就開始笑, 見到佢地扭左幾野,笑到噴蛋糕. 可能d男人睇到流鼻血, 我睇親性感類既野都係會爆笑, 想當年睇"晚九朝五",我仲帶埋家鄉雞去食,一開始就咬粟米..唉,下次我會正經d去睇三級了.

匿名 說...

我覺得整容已不是新鮮事啦,蔡瀾都話佢當年做電影時,都會叫d女星去整整佢.

d粵語殘片開始已有整容啦,戲入面d人最鍾意臨訓見用個衫夾,夾住個鼻,想整高d個鼻.

以前70,80年代個d最常見係割雙眼皮,鍾鎮濤話佢割左一邊痛得滯頂唔住,所以佢而家一邊單一邊雙.然後就係隆鼻,即係呀dodo咁.

跟住九十年代,d藝人最興去整牙套,換一棚雪白的牙齒,女藝人特別準備去拍三級個d就去隆胸.

而家二千年,整容變得普及大眾化,我覺得用機器瘦身都叫整容.然後鼓勵大眾去整雙眼皮,豐下巴,隆鼻,隆胸,整牙套.

我覺得個樣真係好唔開胃個d,去整整佢就ok, 或者個樣令你個人沒有自信亦應要整. 我反而擔心再過多十年, 整容已變得好普通, 香港d人變到好似韓國,日本咁整容個個既樣都差唔多.或者d人仿明星樣,搞到周街都係明星.哇哈哈.

賭徒 說...

品姐,年齡係女仔的秘密,你自爆左啦,哈哈~

匿名 說...

預左你會知架啦...哇哈哈.<--無奈