2007年11月16日星期五

深圳破地下錢莊拘女港商

深圳破地下錢莊拘女港商
(星島) 11月 16日 星期五 01:17PM

深圳警方早前接獲線報,在一個民居破獲一家由女港商開設的地下錢莊,專做熟客生意,客戶包括證券投資公司,年半以來處理的交易達43億人民幣。該女港商在旺角 經營一間人民幣兌換店。中央電視台

「經濟半小時」節目,報道內地資金經地下錢莊來港炒股細節,節目指深圳警方早前破獲一間由女港商開設的地下錢莊,客戶包括證券投資公司,年半以來處理的交易達43億人民幣。
殺頭生意仍然會有人做,只有蝕本生意才會無人做。如同掃黃一樣,搗破其中一間色情架部,捉拿一名無勢力保護的代罪羔羊交數,一頭半個月後,市面就會故態複萌。不同之處是掃黃不會影響國家經濟,但地下錢莊是股市部份資金來源,對股市升跌有決定性影響。

1 則留言:

匿名 說...

即係好似色情行業咁.
咩年代都有既.
古代就妓院,青樓.
近代就紅燈區,魚蛋檔,馬檻,一樓一.
再近d骨場,理髮店,按摩,卡拉ok夜總會,上網輔導.
對上幾年就北姑來香港,深水埗每個街口必有一隻. 而家冚左,就變左馬伕令住部3D手提俾客睇版.

毒品咁, 古時就福壽膏,鴉片.
近代既白粉,海洛英.
再近D就食忽得,冰
進化到近年既fing頭丸,大麻草,索k.

人係永遠唔會改變架啦..以後都係新瓶舊酒, 因為人有貪念.