2007年11月13日星期二

劉德華成都演唱會不顧安全救歌迷

一字:英
抵佢咁紅


5 則留言:

匿名 說...

我同華仔同一日生日架...所以我地都咁勇.哇哈哈..

原來個歌迷為左獻花俾保安圍嘔...痴線, 香港d食蕉頂多拉開你, 駛唔駛十幾人打佢, 佢又唔係話打華仔. 華仔個樣好惡同好勇敢,好正直去救佢,仲喝罵d人, 大好人!

匿名 說...

好man呀, 百看不厭呀....

匿名 說...

andy
華仔 註冊日期: 2006-06-17
文章: 112
精華: 0
聲望: 888903

不能不說

今夜我心納悶 , 原本十六塲完美的演出 , 在此刻該是開懷慶祝 , 卻因為一位不懂事的天使 ,我心毁了 !!!!! 他情不自禁的攀越欄杆 , 卻沒有想到後果 , 保安慌了 , 為了想保護我對他做出難看的行為 , 我也為了想保護他對保安做出難看的行為 , 為何他要教世界變得那麽難看 , 我更傷心的是當我保護他之後 , 回到座位他的舉動卻換來他同伴歡呼 , 我希望是我多心 , 他是做錯事 , 我也為他做錯事 , 為何歡呼 !!! 更希望他們能反省想一想我要的是甚麼 , 有日能向保安人員道歉 , 世界會因此更美麗 , 我夢想會因此美滿 !!!!!!!! 還好有這個加油站讓我吐吐苦水 , 不然我就瘋了 , 但願喜歡我的人不要再讓我難看 , 別擔心我 !! 一覺醒來我會振作 , 明天又是美麗的一天............................................... 還有一句心裡話 , 我為家人而驕傲

賭徒 說...

劉華思想好成熟

匿名 說...

品品,

你果段野出自己邊度架?係劉華自己講架?