2007年11月13日星期二

女郵政局局長盜用存款

蘋果 2007113 為償澳門豪賭欠債 用高息做餌 郵政女局長盜款18億

內地的郵政局和香港不大相同,除了基本的郵政服務外,還有儲蓄存款服務。由於郵政局是國家全資持有,給市民有足夠信心,所以存額不下於普通國內銀行。去年6月底中國郵政有1.52萬億元人民幣存款,以存款計郵政儲蓄是中國第五大銀行。內地的郵政局亦會代辦國際匯款服務、代發工資及養老金等。今年年初,中國郵政把存款業務分拆出來,組建中國郵政儲蓄銀行有限責任公司。

近年鬧得熱洪洪的日本郵政
它的業務比中國郵政更大更廣,不但有全球最大型的儲蓄存款服務($2.1 萬億美元),還有龐大的人壽保險服務($1.2 萬億美元)。由於國營企業向來容易造成冗員,缺乏效率,日本政府在抗議聲下,堅持進行郵政大改革,並在今年10月1日,日本郵政結束136年國營,轉為民營化。

3 則留言:

匿名 說...

原來有單咁既野,個女人超蠢,偷到18億,就算偷到1億都好,都可以帶晒全家走佬.偷渡離開大陸啦過d神仙既生活啦.笨!

賭徒 說...

係呀,咁高額的騙案,定罪後,通常要打靶的。

匿名 說...

打硬啦, 仲要係公款..死左之後仲唔知會唔會d追債黎追佢d家人.