2007年11月8日星期四

阿里巴巴,四十大洋


古時有:阿里巴巴,四十大盜;
現今有:阿里巴巴,四十大洋。

新股阿里巴巴(1688)招股價只是$13.8,掛牌首日怒升2倍,高見$40。

有很多人在阿里巴巴招股前,詳細分析它的基本層面,最後得出結論是它的賺錢能力、日後的前景都不是太理想,以100倍PE招股實在是罕貴,不建議入票抽阿里巴巴。

最後他們當然被市場大力打了兩大把,以招股價及首日收市價計,阿里巴巴每手大賺萬三元。

他們在那一方面出錯了呢?思路是否有問題呢?

其實好簡單,如果單憑基本層面分析來決定是否入票抽新股,這麼套用這一分析方法在近期在上海A股上市的中國石油身上,已經証明這是一個失敗的方法,還要一錯再錯,再用這一錯誤思維分析阿里巴巴,當然注定失敗收場。

9 則留言:

匿名 說...

11月8日 (星期四)
晚上8-9時
香港電台第二台
FM 94.8 - 96.9
思 潮 作 動

袁彌明

Justin 說...

或可以係有人想執平貨,所以大吹淡風。

冇幾耐之前領匯上市既時候都曾經發生過類似既事,唔少報紙專欄股評人都話佢唔抵買,之但係,上市之後,就係咁升。

賭徒 說...

匿名君,

唔聽了,再提不起興趣

賭徒 說...

justin,

抽IPO是另一類遊戲,這遊戲不同於價值投資法,要明白這遊戲的玩法前,要先把過往所有IPO資料作實驗。看看融資金額,包銷商、股票種類、市場氣氛、息率、基金配售額、認購倍數等等 factor對 IPO 上市後的表現有何影響,才會明白點玩抽 IPO 這個遊戲。

匿名 說...

阿里..阿里巴巴..阿里巴巴土匪好勇敢.
芝麻開門,芝麻開門, 明白了,明白了...

我痴左線啦..

匿名 說...

我屋企沒有收音機. 有都唔會聽, 打下機好過.

匿名 說...

我係唔識買賣股票,真係乜都冇買過.
以我旁觀者既身份,日日對住公司同男友呢班自以為自己係股神既人, 佢地表示阿里巴巴係咩黎都唔重要, 最主要係呢隻係新股,對待新股既方程式係:
1.你有冇去抽?
2.抽唔抽到?
3.抽到你就一定賺硬.

賭徒 說...

抽熱門IPO風險係好細,值得搏

匿名 說...

吃不到的葡萄是酸的 <--同我自己講