2007年11月9日星期五

為港女平反

港女是近年潮爆的名詞,用來揶揄一些臭脾氣的香港女性。我不能否定有部份港女是臭脾氣的,同時當中也有不少扮臭脾氣的假港女,她們本性可能是天生善良溫柔,樣貌娟好。但為何被別人冠上港女一名後,還要堅持到底繼續假扮呢?其實她們的智慧遠比班臭男人為高,才會出此下策。

這班假港女有一共通點,她們都是樣貌娟好,深受男性同伴歡迎,同時引起不少狂風浪蝶。如果依自己意志選擇,在一眾追求者中選出自己最喜歡的男伴作為男友,這當然是一件簡單的事,那一個人會比自己更清楚自己的喜好呢?相反,如果想知道對方是否真心喜歡自己,這就不是一件易事了。

無可否認世上有一群玩世不恭的花花公子,晚晚喪蒲老蘭,他們追求美女的目的只是想和她上床。他們當然不會自稱自己是花花公子,只會想盡辦法,用盡甜言蜜語引一些假港女上釣。當得手後,便會自稱自己是浪子,瀟灑地離去。假港女要認清誰人是真心,誰人是假意,是一場智力上的比拼,並無必勝的把握。甚樣才能可以安全地避開花花公子們所設的陷阱呢?扮臭脾氣便是其中一個有效的妙法。

由於追求者眾多,假港女不可能逐一嘗試約會和他們談情,最理智的方法便是在當中選擇幾個有好感的男伴,再向他們扭計,作出諸多要求,追求者如能忍受這港女的臭脾氣,繼續花大量時間死纏一年半載,這樣港女便能放心他不會是這些玩票性質的花花公子,是真心喜歡自己的。當日後真正拍拖,態度再作出180度改變也未遲。

這個自保的方法在過去數十年,一直行之有效,但近年有一半男性北上娶妻,港女議價能力大幅下降,就可能需要作出少少改變,適應新的環境。

20 則留言:

匿名 說...

今日無意中踢破男友同d同事準備今晚北上尋歡不成的事.

更令我重新考慮獨身是自由和好的事.

匿名 說...

今日在公司無聊, 咁從網上聽她的訪問, 令我明白她所說所寫所做的事的出發點和目的, 兩個主持最好野, 好似兩個心理醫生, 社工咁, 完全知道佢所做既野係點點點..好似聽一場治療咁. 好佩服兩位. 好過個d柴娃娃, 由頭笑到尾既呃糧dj.

匿名 說...

看雜誌的文章,多數請d叻人去寫,無論寫咩題材,我都會睇下,可以知道好多不同的事物.但係當發覺寫那個人係冇料扮勁人/專家,我真係好驚..好似睇錯書一樣..哈哈.

所以而家更唔想去睇她的兒童作文了.

賭徒 說...

品姐,take it easy 吧

匿名 說...

OKOK HAHA

VC 說...

阿品, 離婚便可回復獨身。

再者,很多男人不尋歡的。

匿名 說...

品姐, 我都啱啱聽咗,
兩個dj真係好醒,
袁小姐比人上去解剖咗都唔知。

匿名 說...

個人認為, 這自保, 是合情, 合理, 也有可能
不過, 也有一班人喜歡"自視過高"就是了

不過, 就現在的形勢看來, 香港男性的忍受力還好的
要滿足"假的臭脾氣", 應該還好
但是, 自保, 其實還有很多方法(扣留金錢也是其中一種)
只希望"假港女"別習慣有"觀音兵"傍身, 這就是最好的了

匿名 說...

hi vc,

唉, 我見到我公司d同事...係男人都自認叫過雞..無論高級定低級. 唔知係咪話自己有叫過會威d呢?

p.s. 請多多介紹d唔叫雞的男人我識.萬分感謝!

匿名 說...

dear ee,

那兩個dj, 中段將erica講既野播番佢聽, 等佢發現自己原來咁咩既, 立即收歛番. 我聽得最滾既係佢話一個月駛幾多錢個度. 大佬呀, 出面大部份人逗幾幾千至萬零的人工架咋. d OL唔係個個月去買LV架, 佢地係碌卡, 或儲錢, 省吃儉用先買的.

佢話佢個FD fresh grad 外國回來的, 有五萬一個月. 我就覺得只係呢d個別既例子. 一年有幾多人外國讀完書番黎, d人頂多咪兩萬幾三萬一個月. 我d朋友外國讀enoc番黎做銀行,金融,每晚做到12點1點先番屋企,聽朝又7點半番黎開會.都係得兩皮幾三皮咋.

佢仲話自己一個月駛兩三萬..好多人一個月都搵唔到兩萬啦..仲話駛..就算搵到2萬一個月, 又要供乜供物,俾家用,自己食用,交乜費物費.淨番自己既零用有幾多.

佢應該一開始大力講明以藝人黎講咁既收入係普通,咁既駛費係正常既,因為要買衫買鞋買袋出鏡和見人.

匿名 說...

ee,

你的話很對, 那兩個dj簡直睇穿佢,將佢想既野,佢既計劃,行動,寫既野,佢既目的,乜都講穿晒.又講中晒佢做錯d咩. 顯得佢好似一個無知的人咁.

匿名 說...

好耐之前有個comment唔記得點踩佢,佢即刻話佢唔係想紅,定唔志在紅.

但係今次訪問又話係人參加得選美,係入得娛樂圈都係想出名架啦...點點點..唉前言不對後語..

匿名 說...

品,
我覺得佢本質上係脆弱的,好容易受傷。所以先刻意, 甚至係不自覺咁裝起一副好強, 好寸既外表,好似我識過一啲女同性戀既女仔(男仔一方既角色),佢地都會喺其他人面前要顯得特別強,甚至比一般男人更強,但往往over咗都唔知。

賭徒 說...

品姐,多謝你了,我時常讚你智慧是遠高於小弟的。

匿名 說...

呀賭徙你又玩我了.我真係一個低能兒,你在我心中是一個博士.

ee,
很認同你的講法, 其實佢好想別人鍾意佢, 佢都幾在乎別人點睇佢的.

可能她不同處理人際關係, 橫掂都唔受歡迎,就扮串扮man d來保護自己. 話俾自己聽我唔受人歡迎因為我串, 仲有我唔需要咁多朋友.

佢到了這個尷尬年紀27, 就黎30了, 仍是一事無成, 所以咪急於出位囉. 點知佢又出錯位, 又冇人提點佢(基本上係唔聽人意見), 越搞越衰. 我諗佢個人都幾常做每瓣野/對朋友, 每次都搞到結尾一團糟.

希望佢每日翻聽下那個訪問, 直至開竅吧.

匿名 說...

Erica said...
i don't know 君 is back.
why does he love my blog so much.

7:24 PM, November 12, 2007


---->你番去留言咩?

匿名 說...

我覺得滾滾地(不是火上加油或煽動), 我唔明白點解佢反而唔話下d痴漢有問題呢? 佢地係超級難頂.

我唔明點解佢唔鍾意你囉, 唔通因為上次dc單野? 好似有篇野有個人踢爆左dc係邊個丫麻..跟住條友不敢再留言啦.

算罷啦, 我又想多左了.

其實如果佢去美國發展較佳, 因為啱佢既style.

賭徒 說...

品姐,

佢話 I am back,
我估是因為你在她這裡留言說了幾句為我平反的說話吧,或錯以為妳是我。

現實的我對男女關係認識是膚淺的,從你在她這裡高層次的留言中,妳在這一方面絕對是 expert。

上次佢用小人才會猜測趕我走,
今次佢自己又做返小人猜測我返黎了,真好笑。

匿名 說...

哎吔,又會俾你發現我留言添..嘿嘿..好醜呀.

其實你已經唔係好理佢了,我琴晚諗諗下都決定唔再去佢個blog和留言,因為以前留言因為見佢被雜誌屈,覺得唔抵,而家睇佢d文和comment令我個人好煩燥不安,所以忍唔到口寫左幾段回覆.同埋長睇會令我對事物的看法出現負面.

我覺得你d文章內容很豐富和新鮮,令我學到好多野和增廣見聞,好多謝你.

好啦,呢一刻開始我會按住自己不提,不看,不覆了.真的.

匿名 說...

同時當中也有不少扮臭脾氣的假港女,她們本性可能是天生善良溫柔,樣貌娟好。但為何被別人冠上港女一名後,還要堅持到底繼續假扮呢?其實她們的智慧遠比班臭男人為高,才會出此下策。
扮臭脾氣,會多些朋友嗎?

只是令人黑人熷..樹立更多敵人

那她們的所為智慧是不是叫屎忽智慧?