2007年11月4日星期日

不平則鳴

我近日做了次「不平則鳴」的反面教材。當遇到不平事時,是否需要即時講出來呢?講出來又是否能解決這件不平事呢?

Miranda封 blog 前,我只是在此留了一次言,是讚她對六四屠城的睇法十分理智。她封 blog 原因絕對和小弟無任何關係。

Miranda寫blog多年,但因一兩個流氓就一時意氣地封了 blog,這個決定不太成熟。小弟並不認識Miranda,亦無考慮她正在怒火中燒,就直腸直肚「不平則鳴」,指出她的做法不太恰當。

這次鹵莽的行為不但得不到它的成效,更使他人視我為其中一位流氓,真是惹屎上身。

15 則留言:

匿名 說...

駛唔駛封blog咁嚴重, 唔鍾意個d留言咪cut左佢囉.

匿名 說...

點解會封Blog? 根本就無人扮佢,根本就係佢自己走去話人,唔知點解又被人找到佢係邊個,如何只係有人扮下佢,又唔係講乜野,駛乜一下就封 blog呢?

將自己講到好似英雄,其實梗係有些古靈精怪野,至令佢一定要封blog,根本就身有屎.

VC 說...

where can i read the Miranda's 六四屠城 post?

賭徒 說...

vc 君,

被 hidden 左了

VC 說...

do you remember some of the words such that we can get it back from google 頁庫存檔?

賭徒 說...

其實佢講左句六四係有屠城,這是事實,但屠城的評價如何就有爭議。

我讚佢無一口否定屠城,雖然屠城是冷血的行為,但在當時的情況下,屠城是死得最少人,對中國最好的方法。如果又再一次革命,中國就死得人多了。

VC 說...

why 惹來攻擊?

BTY, 64不是屠城

賭徒 說...

我也不知她為何被別人攻擊

我真係唔識佢的,我第一次留言,佢就封 blog,鬼知佢做過 d 乜。

除了在流氓外,佢自己的言行有沒有問題呢?只懂單方面指責別人,不自我檢討。這類港女,佢封唔封 blog,我都無興趣再理了。

VC 說...

匿名, 你憑甚麼否定有人扮佢?

你又知"根本就係佢自己走去話人,唔知點解又被人找到佢係邊個"?

匿名 說...

我肯定無人扮佢,因為理由好簡單,扮來為乜呢?點解一定要扮佢?而就算扮佢,點解又邊度都唔去而去袁x 個 blog ?而最重要既係,如果只係有無聊人扮下佢,只係簡單一句 [ 不喜歡可以不來 ],唔須要肉緊到要拿拿臨去封 blog 吧。如果話係人扮佢,咁動機好薄弱。你唸下?

你睇下佢既 blog 文章,如果細心睇既話,其實好多文都唔講得好高質素,只係有部份文章係用好串好露骨既文字寫出o黎,又唔可以話差,但好多文內容無乜,幾空洞,佢既所謂 fan屎水平都係咁上下,最多係有三幾個好似妹妹仔或者八婆之類拍下手和應,基本上佢個 blog 唔算好睇。

以佢既風格,想走埋去 d 明星仔度攞下彩唔出奇,如果有腦既話,老實講啦,袁X 既文,好多都係垃圾,如果Miranda 係真正有料,應該睇袁X唔上眼,唔會痴線到去無厘頭幫人助陣,你又不妨唸下?係咪?

好明顯,唔知點解有人咁犀利,一捉就捉到佢,而袁X個 blog亦明顯係有報社人員或tvb人睇既,即是話,miranda 被人捉出來,會影響佢既工作,係有老闆唔高興,唯有封 blog 當係認錯。

你睇下佢即刻將幾乎所有 blog 文剷起,件事係有內情既,唔係有人扮就咁大陣丈。

佢係身有屎就身有屎架啦.

匿名 說...

總之呢,好似miranda 呢類要寫字揾食既,無乜必要都唔好托袁X大腳喇,邊個埋去都死,你睇下leona就醒目喇,留言一次半次,而且唔同意袁X,之後就無留,走人消失,呢d就識唸喇.

賭徒 說...

匿名,

我對Miranda完全不認識,原來她也是做報館的,亦有人知她真實身份。

寫blog時,自以為身份隱藏就可以講得就講。當身份被揭露後,就封 blog 刪文。不為自己的言行負責,超~~~

袁曾鬧我 coward,和Miranda相比,我算什麼。

賭徒 說...

leona 相信她平時和網上言行一致。文章及留言也沒有過激,不會得罪人多稱呼人少。就算開玩笑也是找她的朋友,孫柏文開玩笑。當然不需鬼鬼鼠鼠,可以光明正大讓別人知她是誰。

VC 說...

匿名, thank you for your reply.

病態賭徒, i got her posts and read some including the 64 one.

比我估, 封Blog是為了出書。

匿名 說...

vc, 有可能,係為左出書.睇近年,有一奇怪現象,就係由一d 所謂 blogger 去出書,但書又唔係有咩野講,只係將佢地 blog 文,就算好無聊既文例如 唉~~我朋友同女朋友分手....其實愛情....係乜乜乜乜.....;或 哈哈~ 其實人要開心呢...乜乜乜好簡單架~

咁又叫做文章,咁又出書,仲要賣 $ 65 - $ 72 本. 通常呢 d 書銷量麻麻,以女 blogger 好賣d ,女丫嘛,所以你會見有唔少女 blogger 會好串,或好浪漫可愛,就係造一個形象,以便出書.

一般印刷平裝size ,出版成本約只 $ 25000 ~ $ 30000 ,如果自己有美術封面更平,只係找人去印之嘛, 反而去找 sales 去書店出貨成本高 d ,通常會以樓上小書店居多,當寄賣。

不過,通常都係無錢賺為多.