2007年11月22日星期四

改名啟示

因《病態賭徒》這個名字引起不少網友反感,小弟決定從善如流,把病態刪去,只留下賭徒一字。

16 則留言:

匿名 說...

梗係唔改啦, 咁人地話賭徙都唔好, 你又改咩..傻既.

匿名 說...

今晚被人點,話唔駛想自殺都可以打去撒瑪利亞會,打去點知打錯左英文台,識講廣東話既人傾緊..搞到我用左好多腦汁諗英文,好似考oral咁慘.

VC 說...

How about 賭主?
(似'島主'又似'賭注')

or 賭客?

匿名 說...

貝者彳走

幾好丫, 贊成你改名, 之前個名會令人對你個blog有點卻步

賭徒 說...

品姐,

始終生活在群體社會,不能太不顧別人感受的。無人話我舊名不好,只是我自己 sense 到有些少問題。

你做乜打去撒瑪利亞會?果度有靚仔嗎?=D

vc,
多謝你的意見,但不能把原本的名字大改,別人會把我視為另一人

ee,
多謝支持

匿名 說...

但我好鍾意你個舊名喎, 好型..你又唔對我從善如流.

我同我fd講呢幾日我個腦成日好多野諗,不停諗,唔知做乜. 咁佢咪叫我打去同人傾下.呀,講完又真係好左,冇再諗野.

匿名 說...

呀賭徙,

想請教你陳太按揭個件事,今日睇新聞見到d人開始大搞,其實你覺得有人特登俾個按揭整蠱佢,定係其他人故意發大件事黎搞呢?

因為我覺得陳太家族都相當有錢,有冇按揭都應該買到樓.

波蘿游 說...

就算唔用「病態」二字(怕有歧視成份?),我建議應加上有閣下特式的形容詞,即XY賭徒,

例如:政治,智慧,理性,。。。

否則跟一般經常到濠江流連的賭仔無異

匿名 說...

波蘿游的提議十分好.

賭徒 說...

品姐,

唔好咁啦,你都唔想我因一名個網名受無理攻擊嘛。
遲些再答你其他問題

波蘿游,
真是不敢當,愚昧賭徒才真,哈哈

賭徒 說...

品姐,

被敵派抹黑,是在任何民主選舉都會出現的平常現像。抹黑同時也需要有証有據,使市民對她的誠信受質疑,減少她的支持度。

由於並不是她本人按揭,是她個女做的,如果是真,她還是可以全身而退。如果是假,當然可以不理。

現在重點是她對今次事件的應對,如果被人發現她講大話,或前言不對後語,就對選情有所打擊。

匿名 說...

謝賭徙,

咁佢成家人仲要守行為多一個星期先捱到選舉了.

匿名 說...

阿品啱喎
如果病態有問題
賭徒都可以有問題

anyway 最緊要開開心心

carole

賭徒 說...

carole,

我無話品姐錯,品姐向來都是聰明之人。

匿名 說...

其實菠蘿游的提議好好, 賭徙的名字太普通,可考慮再改個特別一點的網名.

賭徒 說...

品姐,

我就是這樣的普通,絕不特別