2007年11月20日星期二

家畜

狗是我們最常見的家畜或寵物,在公元前一萬年已在西南亞、中國及北美三地被人類馴化,它也是最早被馴化的大型哺乳動物,其後羊、豬、牛、馬、驢及駝等大型哺乳動物分別地在公元前八千年至二千五百年前被馴化。

全世界有148種陸生食草類大型野生哺乳動物,只有 14 種能被馴化。為什麼其剩的 134 種沒有能通過被馴化呢?一些動物是注定永遠是野生的,每一種野生動物都必須具有許多不同的特點。缺少了哪一個必不可少的特點,都會使馴化的努力失敗,就像使建立幸福婚姻的努力失敗一樣。以下是被馴化失敗的 6 組原因:

  1. 日常食物:某些野生動物食物生物量轉換為取食者生物量的效率遠遠低於100%:通常在10%左右,如果作為家畜是不大化算;或食物方面過於挑剔,例如樹熊。
  2. 生長速度:某些野生動物生長速度極慢,例如大象會花上 15 年時間才長到成年。
  3. 繁殖問題:某些野生動物不會在圈養中眾目睽睽之下性交的。例如雌性獵豹的求遇方式如同港女一樣,要在郊野追牠好幾天才肯和雄性交合。
  4. 性情凶險:例如灰雄、非洲野牛、河馬、班馬等
  5. 容易受驚:過太神經緊將,動作敏捷、立即逃走、容易嚇死、有時為了逃生在圍欄撞死。例如鹿(除了馴鹿)、羚羊。
  6. 獨居性格:有獨居地盤性,不能把它們集中起來放牧,它們彼此不能相容,經常打架。例如貓。


伸延閱讀:《槍炮、病菌與鋼鐵》

29 則留言:

匿名 說...

大陸女易好多, 只要有個錢.難怪港男咁喜歡北上求(造)愛.

賭徒 說...

北方女子普遍聽養她的人話,港女太有性格了,造成比較多的矛盾,所以每年有成 2 萬名港男北娶妻是可以理解的。

波蘿游 說...

同樣地,每年亦有二萬名25-34歲內地女子入境,與香港夫君團聚,為不少家庭悲劇揭開序幕

賭徒 說...

波蘿游:
咁又唔係既,我有 d 朋友親戚北上尋老婆,都無離婚收場。

其中一個親戚娶了個泰國女人,十幾年後不幸意外身亡,之後又娶越南女人,到現在都係仔大女大,很不錯呢

波蘿游 說...

賭徒兄:

同意他們大都幸福生活,只有少數百份比有家庭問題。但如考慮到有幾十萬同樣背景的家庭,就算是幾個百份點,已經不是一個小數目了。

匿名 說...

波蘿游 & 賭徙:

我男友個朋友娶左個大陸女人,幫佢生埋bb,到黎左香港攞到身份證先走佬,個bb都唔要.

佢有另一個朋友同樣,但暫時老婆仲未走佬.

我諗因為港女有自力更生的能力,我成日覺得唔駛要受老公,奶奶氣的.
大陸人做一年人工可能等於我地一個月.好似菲傭咁,大學生都走黎做,都係一個字"錢"啫.

我諗因為大陸女性多,平靚正,後生,聽教聽話,所以香港男人寧願北上娶妻.

匿名 說...

點解要娶老婆?

匿名 說...

我的朋友尤其是有錢仔, 死都唔娶老婆. 有錢婆死都唔嫁人. 但看報紙D窮人10個有10個都結左婚. 自己的朋友也一樣, 事業較差的男仔個個好想結婚的. 有錢的就不想. Why?

逍遙小妹 說...

因為越有錢的男人當結緍係交易,假如離婚之後不用分佢一半身家的話,應該好多有錢男人會結婚呢,所以美國有錢人會為未婚妻訂合同,說明離婚之後可以得到一個數目作為饍養費.我覺得有仔不及近身錢,凡事靠自己會好D,既不用受氣,又可以喜歡買什麼都得.
一舉幾得!

VC 說...

小妮, 妳的觀察是錯的。

匿名 說...

我諗有錢人會驚自己既愛人係貪圖自己d錢先同自己一齊. 同埋d事業好既人,可能太專注事業第1, 所以唔得閒搞家庭的事,所以唔結婚.

我見過一家普通窮家庭,老豆搵幾千蚊一個月,有老婆生左兩個,冇做野的,屈住在幾十呎的房仔等上公屋.

最奇妙的事就係搵幾千蚊個d人可以養起成棚人;但係搵成萬幾二萬個人就會話養唔起頭家,甚至唔敢生多過一個小朋友.

匿名 說...

VC - Wah! You reappear again! You long time no leave comments in my blog ah!!!!

匿名 說...

我認同阿品,尤其是逍遙小妹.

婚姻出現問題時, 窮人便困獸鬥地屈在一間小屋內, 你打我打你, 冇得走. 很容易想自殺. 如果婚姻出現問題時,可以去巴黎瑞士住吓歎世界, 你迫我都唔會死.

VC-又會作出反對 :P

賭徒 說...

你地討論非常熱鬧,來看看有多少人正在看你們:
人流

由昨日開始,我個 blog 突然人氣急升,平時得少於100人到訪。昨日已經有1000人,今日到此為止有2500人。真是多謝你們帶旺此地了。哈哈~

VC 說...

小妮, 我看事物多不是M形,而是Bell Shape.

比一個北上求愛的有趣例子大家:林順潮

VC 說...

"...What does that mean,'tame'?"

"It is an act too often neglected," said the fox.

賭徒 說...

說笑完畢 XD

真正突然被人炸 blog 是因為有人 post 左我某篇網誌在膠登討論區。之後就十分多人來看。

你地估下邊篇網誌被人轉載

匿名 說...

病態賭徒: Congrats. 我們要努力下去!

VC - 林順潮太太很漂亮啊! 有事業的男人的太太多是美女, 這是理所當然的. 那麼努力工作, 家中太太仍是醜女, 才不合理. 太太漂亮level反影了男人的工作能力.

你的太太漂亮嗎? :P

VC 說...

賭徒, this post?

Lily, Yes, she is.

我'又'反對: "那麼努力工作, 家中太太仍是醜女, 才不合理. 太太漂亮level反影了男人的工作能力."

賭徒 說...

小妮&VC,

小妮誤會了,這個 post 雖然熱鬧,但不是吸引膠登班網民來此的原因。是有人轉載了關於陶傑批評梁安祺的網誌在膠登討論區

匿名 說...

VC - 你又反對我? 哈! 不過我現在有個假想敵鬼婆Maggie, 現沒時間挑戰你! :P
鬼婆Maggie在《被判死刑 》
http://lamusicquedelili.blogspot.com/

匿名 說...

我覺得男人既身家先至係影響太太,女友靚唔靚,高唔高級既重點.

以前台灣個黃任中,幾咁醜樣, 但係身邊幾多女伴, 個個幾靚.全因為佢身家多.

匿名 說...

小妮同意阿品說法.

《小妮國家地理雜誌》:
女人在四十多五十歲便會失去生育能力, 在動物學角度來看, 這個年紀的女人已完成她們的"function", 因此不會再吸引了. 男人(雄性)在大自然界是保護女人(雌性)的, 現代社會不用打野獸, 保護女人的方法變成了用錢換來的物質生活.

所以男人愛年青美女, 女人愛「財子」是正常不過的吧.

VC - 我知你又會反對我!

VC 說...

Lily, No, not this time.

Why should I?

匿名 說...

小妮....你個BLOG張相..借邊個架? 咁靚既.介紹我識.

賭徒 說...

品姐,

當日我問佢係咪廿年前,我已經以為自己好衰仔,你還比我更直接。小妮唔好嬲。XDDDDDDD

匿名 說...

阿品 - 真的是我廿年前的相. 我是老妮! :p

賭徒 - 有人投訴你用"病態"嗎?

匿名 說...

VC - You become a Dad in an international city since you reply in English. :P more upper class. You really fit in "Hong Kong - a city full of 'movements'"! 動感之都!

賭徒 說...

小妮

無人話我舊名不好,只是我自己 sense 到有些少問題。