2007年12月25日星期二

依位人兄的新年願望值得小弟參考

除了第一點外,其他願望筆者都甚為喜歡

http://hk.myblog.yahoo.com/sunnychan9887/article?mid=53

1. 沙士重臨,好讓我們可以三折買樓、二折開五星級大酒店爆房、四折買匯豐銀行、兩個人去酒吧包場、去旅行在機場check in不用排隊,機倉座位任擇......

2. 民主建港聯盟有限公司破產執笠!

3. 曾蔭權忽然發神經自動辭職!

4. 唐中年飲紅酒哽死!

5. 李+誠破產......

6. 曾獻紙碌落樓梯斃命!

7. 葉劉淑儀繼續落選立法會選舉!

8. 取消自由行,大陸佬絕跡油尖旺!

9. 田不俊同田不神兩兄弟在地鐵打交!

9 則留言:

波蘿游 說...

賭徒兄:

你喜歡:“5. 李+誠破產......” ??

長和系如果經營不善,最多會倒閉而不會導致誠哥破產。誠哥私人應該有數百到千億資產,很多是歐美債券,以慈善基金型式運作。如果這樣都破產,你以為最可能的原因是甚麼呢?小弟想起都驚!

占基利有套戲,叫:衰鬼上帝,說他被委任為臨時上帝,並擁有上帝無所不能的天賦。有一天他與女友賞月,為了能看到更大的月光,他以超能力把月球拉近地球,令其看起來更大更美。他成功達到其目的,但同時引致世界各地潮水暴漲,因水浸而做成重大傷亡。

凡事有果必有因,三思。

賭徒 說...

波蘿游兄,

做生意其實好易破產的,2000年時#13賣橙勁賺一千億,七年後因3G蝕突一千億,佢唔止蝕分分鐘再蝕多一千億。

市場競爭咁大,最有錢的富豪每幾十年就換一次,舊時的何東家族、霍英東、杜月笙依家影都無啦。

尤其同當地政府關係緊密果 d富豪,政權一變就好易清袋的。

其實我好憎李十乂的,回歸後,衰事做盡。

匿名 說...

波蘿游:

其實有錢人只是政府其中的一隻狗,因為政府才是真正賊阿爸~~~~~~:P

Daniel.

波蘿游 說...

賭徒兄:

請細讀我的評語,我同意公司有機會倒閉,或叫清盤,但那是有限公司,誠哥不用上身。

而他個人的私己錢則放於慈善基金,加上是環球債券,如果咁都破產,最大可能是:世界大戰

大家都唔想咁既發展。

唔鍾意佢,唸個第二樣衰啦

賭徒 說...

波蘿游兄

當生意發生危機時,好多生意人會左借右借頂到最後一刻,頂無可頂才肯放棄。當年神童輝、李曾超群便是其中一個例子。李十乂到現在還未肯放棄3G,都知他是硬頸之人,可能便賣所有財產頂盤生意頂到最後一分一毫架,哈哈。

佢地做生意做到咁大,錯一兩次就可以出現危機的。呵呵

匿名 說...

賭徒,

時間證明一切,李先生黎種case以後都唔會發生.正常情況下,無咩讀書嘅人只可以做粗重工作,只是香港喺當時畸形情況下先至會出現巨富.

Daniel.

匿名 說...

大佬呀, 沙士唔好重臨"住", 我未儲夠錢呀.

  說...

我覺得d黨好似我打online個d幫會咁,有幾個大幫會, 有好多小幫會, 每兩星期攻城戰,必要幾個幫會組成同盟,才能以人多蝦人少角力.

  說...

我覺得d黨好似我打online個d幫會咁,有幾個大幫會, 有好多小幫會, 每兩星期攻城戰,必要幾個幫會組成同盟,才能以人多蝦人少角力.