2007年12月23日星期日

再講賭

其實筆者對賭術只認識得很片面,希望今次能拋磚引玉,吸引一些真正賭博專家私傳賭博必勝術吧。

賭場內有很多種不同的賭博遊戲,絕大部份都是賭場佔優的。換句說話,如果玩家長賭下去,賭場是必勝的。以骰盅遊戲為例,開圍骰時是通殺的,賭場優勢便是1/36 = 2.77%。

但每一種賭博遊戲,賭場佔優的程度都各有不同。有數學專家曾計數各大普遍的賭博遊戲,它們的賭場優勢以百家樂為最細的。百家樂開莊的機會是 45.86%,它的賭場優勢是1.06%。開閒的機會是 44.62%,它的賭場優勢是1.24%,兩者都是比骰盅遊戲的賭場優勢少一半的。

在1962年,有一名數學家發表了 Beat the Dealer 一書,揭露廿一點賭博遊戲可以用算牌術擊敗賭場,跟據這本書的技巧長賭下去,算牌者比賭場的贏面高 0.5% 至 1.5%。其中一種算牌的方法是2,3,4,5,6 為 +1點,10,J,Q,K,A為 -1點,7,8,9 為 0 點。然後每出一張牌,都在心中算加減法。如果算牌結果為正數,即已出現的牌中小牌多,以後會出現大牌的機會增加,這時對玩家有利,玩家應該下大賭注。當玩家判斷贏的機會大增時就下大注,贏的機會不大時就下小注。這樣贏的時候就會贏很多,輸的時候輸很少。

近十年,賭場為了對付這一種算牌術,引入洗牌機(簡稱蝸牛機)。每一次牌局都是重新用機器洗牌一次,這樣算牌術便不能運用在廿一點上。由於每部蝸牛機的價錢十分罕貴,約三百萬港元一部。有一些賭場不願意大量購買蝸牛機,情願減少廿一點的賭桌數目,以百家樂賭博遊戲為主。因為如此,澳門大部份賭場內的百家樂賭桌和廿一點賭桌的比例差不多是九比一的。

5 則留言:

匿名 說...

賭徒兄:

理論上賭錢有好多嘢可以計數,只是......結果不用我說了~~~~~~:P

Daniel.

匿名 說...

我去金沙賭場玩過, 個陣剛開無耐, 用五百蚊做本為定限, 先換晒100蚊五個. 然後在個場行黎行去睇人玩. 發覺個場o個日好旺個莊喎,連玩輪盤都莊嬴(好似跌去零),於是我就搵d野玩. 見到有張枱幾個人坐, 我唔知玩咩, 好似玩鬥大, 咁個莊一隻牌, 閒有幾個人一人一隻牌, 邊個最大就嬴, 我咪在後面放1個100籌碼在莊度囉, 點知一開真係莊嬴,全枱人一齊起身離枱, 梗係有人屈住我啦..哈哈..

另外我最鍾意搵"燈",於是個日都有斬鑊, 不過我將嬴左d錢俾晒個朋友,自己攞番五百個本囉. 因我個朋友輸左好多錢.

從此我決定不再賭錢了..因為個感覺唔好.

匿名 說...

所有賭博遊戲都係莊家嬴面大, 所以賭既局數越多, 輸錢既機會就越大。
要嬴少少錢唔難, 最難係肯唔肯收手之嘛。

匿名 說...

上面個位講得好啱.輸或嬴都要懂收手.

賭徒 說...

阿品及某君,

以大搏小,贏面高的方法我識架。用五千幾賭注,搏贏二千作為旅費。贏面又幾高。

遲些再寫第三篇講賭的網誌,畀大家睇睇