2007年11月27日星期二

開心大發現

早幾年,亞視有一節目叫「開心大發現」,這是小弟近年罕有會追看的電視節目。內容是教導一些生活小智慧,節目主要是由日本同類節目剪輯再加入香港主持製作而成的。這些生活小智慧大部份都是環繞家頭細務,甚少做家務的我也十分欣賞家庭主婦的智慧,無論事情大或小都是充滿不同的技巧。

節目中有一些技巧可能對生活在 office 中的你和我適用。讓小弟寫寫這些小智慧,相比
近年無聊的香港政治有趣及有用得多,呵呵。

『除水杯中茶漬的方法』
平日用來喝茶的茶杯,久而久之會有茶漬積聚杯內,揮之不去。但是只要用一種意想不到的東西,就可以把茶漬一抹即消!原來只要用小小一塊發泡膠就可以發揮去漬作用,輕輕刷一刷就可以把茶漬抹走。原因是茶漬本身是由飲品中的多酚成份氧化而成的頑固污漬。如果用海綿刷漬的話,往往因為海綿太軟,力度不足以刷走頑固的茶漬。而發泡膠則是由很多小粒組合而成的組織體,本身凹凸的構造及適當的硬度,使它比海綿更能抓緊茶漬而不傷茶杯表面。

6 則留言:

匿名 說...

我試過用鋼絲刷刷牙漬,好有效,但要好輕力,同埋可一不可再,會傷牙的.

我諗住下次試用百潔布.

賭徒 說...

鋼絲刷刷牙@o@
你好勇!!!!

匿名 說...

唔係咁誇...係去卒D牙漬啫....真係去刷D牙肉爛晒.你講起呢個發泡膠洗茶漬,我咪試左卒牙,點知唔甩,咪用鋼絲刷輕輕卒幾下囉..

匿名 說...

忽然好擔心華叔會坐監,我覺得萬一咁唔好彩要坐,我相信佢在監獄中都會極度受各人尊重.可能做左監獄中既大明星.

不過,我認為佢今次唔駛坐監.因為..佢係名人同埋年紀大.

賭徒 說...

政治事件一日都嫌多,世事變化萬千,日後的事好難估計。

如果佢真係被屈坐監,換來青史留名,也不是太差的結果。

匿名 說...

以前d人成日諗住97後華叔一定係第一個俾大陸拉去坐監勞改,點知安然到而家.

你都講得啱既,坐左可能好d,不過我都係希望佢唔駛坐啦.