2007年11月26日星期一

為何要控告華叔 《二》

民間電台衝擊香港的廣管法例,作出公民抗命指控香港沒有真正的言論自由。無論外國傳媒及香港市民都十分關注這次檢控的進展。如果處理不好,誰敢擔保不會演變成另一場政治風暴?相信在這單案中,無論大大小小的項目都要請示特首,讓他過一過目,曾無權是絕無可能對控告華叔一事預先不知情的。

曾無權給外界形像是事事向中央奉承的擦鞋仔,中央說一,曾無權不敢說二,亦從來沒有逆中央一句半句,不會像陳太敢於悍衛香港的法治及自由,為此企硬。今次他膽敢做出這些小動
,幫敵對派陣形拉票,實在令小弟百思不得其解。

如果不是曾無權的主意,難道是中央不想葉劉太早入局?李柱銘、肥佬黎、陳樞機及陳太這四大民主頭子都被中央視為勾結外國勢力的敵對派人士,並不是中國的內部矛盾。在過往中央歷史中,他們對敵對派的手段是十分殘酷的,例如AB團、反革命份子、左派人士等等。為何今次
中央暗助陳太入局呢?

無疑葉劉是中央心中下屆特首的理想人選,但有兩個條件要考慮一下。首先,習近平剛剛上台掌管香港事務,他還未熟識香港政治現況,不想這麼快製造一個客觀事實,讓葉劉集民意及中央信任於一身,變成下屆準特首。第二,
上文已分析過葉劉擊敗陳太入局,會出現第二股在野的權力核心,這樣會嚴重影響現任特首的施政。所以中央不想這麼快就表態欽點誰人做下屆特首,讓有機會上位的人選互相角力,爭取表現,遠比一人獨大為佳。

如果以上分析屬實,王岸然今次拍馬屁拍到馬腿,激嬲泛民各派,同時又得不到中央的讚獎。

5 則留言:

匿名 說...

琴晚食飯剛睇到陳太葉太在爭辯,見到陳太個假樣好想打鑊佢,葉太個樣就冇想當年咁乞人憎,不過兩個我都唔鍾意.

我仲以為一定係唐英年做下屆凸手.

匿名 說...

有冇睇新聞話百佳搞左一星期唔派膠袋同收費,終於頂唔住取消. 真係預左架啦,都唔明點解咁簡單既生意道理都諗唔通既.

佢一話唔派膠袋咋,身邊d人即刻話去惠康唔同百佳買野. 惠康免費既,唔通咁傻為左俾2亳特登同百佳買咩.

而家每月一日個無膠袋日, d人知道o個日係,即刻都醒水唔去買野啦. 除非係所有超市同其他地方同時搞唔派膠袋和收費, 否則百佳自己戇居居帶頭做, 做左實驗品, 蝕左一星期生意都夠大鑊.

賭徒 說...

睇怕百佳高層看見一星期內的生意額急跌,無聊的假大空偉大想法無得唔向現實低頭

匿名 說...

當初提出呢個建議既擦鞋仔梗係咁講,話拿如果我地帶頭唔派膠袋同埋收膠袋費,一來名義上可以話支持環保,實有好多人大讚我地百佳, 二來仲可以省番好多膠袋錢幫公司慳錢.(記得百佳個d好似一日用過百萬個膠袋),今次真係一舉兩得.

chairrex 說...

我覺得百佳以「多一事不如少一事」取消此政策,個理由好似鄰居嗌交,和事佬出面咁既款,一點也不似大公司公關。