2007年10月11日星期四

這個 coward 甘冒被人斬的風險!

今日被某網友話我 coward,真是丈八金剛,摸不著頭腦。

前幾日我才出了一篇可能會被人斬的 blog 文
到現在還不敢相信我為何這麼勇,
做了就 Let it be。
用William Hung的名句,......never regretted。

其他網友想轉貼我的 blog 文,我一定提醒他關於過往的命案。

3 則留言:

匿名 說...

扯, 人話你係, 你就係架咩. 唔駛理佢喎.唔好俾人一句說話打亂你先得架.

賭徒 說...

品姐,

我對此無乜 feeling 的,只是尋日無 blog 文就求其搵 d 野寫下,keep 住一日最少一 blog 文,呵呵~~~

匿名 說...

好呀, 我都認為當寫日記會keep到寫野個mood.