2007年10月12日星期五

奇想曲:角色扮演

袁同事,你好。

今日的 meeting 是為你過去一年的 project 做一個 appraisal。

先說說你個 project 的目標:
1.引起社會關注現今公仔箱節目的質數屢放越下;
2.為袁同事你自己改善公眾形象。
預期最大的代價是離開某大公司。

現在你的 project 已完結,讓我們作一個 review
1.社會並沒有因你的 project 增加對公仔箱節目質數屢放越下的關注,尹同事已經為妳寫了兩三篇相關的文章,病同事比較懶只寫了一篇。但社會對此毫無反應。娛樂新聞更當作這是你和某幾位同事的緋聞看待。

2.同時你的 project 對你形象改善真有限。憎你的仍然憎你,對你無感覺的仍然無感覺,喜歡你的仍然喜歡你。對不起,效果並不彰顯。
3. 最後關於代價方面,代價並不是你預期那麼細。你有機會為此事賠上自己未來的兩年青春,代價比想象中為大。

袁同事,你真的理解自己正在做什麼嗎?
對不起,今次的appraisal 的 Grade 是.........


ps. 以上只是小弟首篇短故事,一篇比色戒更短的故事,並不是影射任何人,請不要對號入座

22 則留言:

匿名 說...

呢個係一個教訓和困局.

教訓就係: 玩野要學王賢誌咁, 擺明唔續約走先黎玩野, 仲有人地屋企大把錢, 根本唔志在什麼, 而家仲明正言順去亞視繼續出位.

困局就係: 最陰功就係冇錢捱到完個約, 綜緩又唔攞得, 想出去搵野做, 但係因為曝光率不足被人遺忘,引致外快, 登台,廣告越來越少.

如果當初唔簽無線的經理人約, 工作一定唔會好, 投閒至散.

匿名 說...

東方報導: 無線高層樂易玲昨日於電話中表示一直都覺得Erica諗多,公司亦沒想過要跟她解約,她更謂:「如果佢覺得引起公司或其他人唔開心,就要反省!正如吸煙危害健康,你係都要吸都冇辦法。(咁公司係咪cut晒佢 工作?)有適合會安排佢做。」

蘋果報導: 樂易玲昨日在電話中回應:「呢 係佢(袁彌明)個人宣傳伎倆,我冇諗過同佢解約,公司一直都有安排佢工作同試鏡。」對於袁彌明在Blog和專欄的文章,樂易玲說:「 我有勸佢寫野要顧人感受,大家係同事,未來好多合作機會。佢調出《娛樂直播》係 因為製作部有換人自由,如果佢以為自己做野令公司唔開心,係佢諗多左。」

===============
我個人觀感覺得講到好明係個高層覺得佢唔啱,要佢認錯. 但認錯之餘都係要雪一排,冇得傾.如果唔認錯,可以玩到雪到完約.無記呢招殺一儆百.

匿名 說...

品姐,

E小姐都唔志在錢,佢要引人注意之嘛。
佢解約前有乜好做?
咪繼續得閒就喺個blog度搵第二個明星單打下,大吵大鬧一輪囉。
佢明知自己根本演藝能力唔及人,唔靠哩啲宣傳技倆邊有人會識佢?

賭徒 說...

尋日我同佢分析,指出佢有可能被雪兩年,乜都唔可以做。佢就即鬧我coward及 negative thinker,睇怕佢以前從未想過有這麼嚴重的後果。

今日佢的留言看見佢開始知驚了。

佢鬧多我兩聲,我都絕不介意,但睇住佢撞板,力勸都無用,好無奈!

上星期五佢對記者說話的style有好明顯不同之處,還以為有前輩幫她,並且她又肯信。誰不知都係幫佢唔到。

賭徒 說...

create 依個 post 的主因是看見佢還是十分阿Q,佢今日其中一個回覆是「終於有人理解我在幹什麼。」她還在不斷尋找合理的理由支持自己的行為。

以下應該佢認為合理的理由:
>>封建的舊社会,造反者(革命烈±)用生命換取了時代的進步和人民的權益;.......

在中國歷史中,所有革命都是推另一位獨裁者上台,無一次例外。以前各朝代唔講了,現代的國民黨革晚清的命,獨裁者蔣介石上台。共產黨革國民黨的命,獨裁者毛澤東上台。誰說中國革命烈±用生命能換取時代的進步和人民的權益。如果上次六四成功,相信結果都差不多,推另一位獨裁學生上台。

少說話,多做事永遠都是正確的。有時間讀下歷史先啦。

賭徒 說...

上星期同佢作的分析,差不多全中了。(股市走勢又唔見我咁中,妖~~)昨日的分析就算不中都不遠矣。

佢真係驚會中架,鬧我也不能影響我分析的準確度的。我自己都不影響自己的分析的準確度。我講大話對佢毫無好處。如果佢覺得鬧我會安心些,就鬧多幾句吧。

之後再補充的國際人權公約及香港人權法,經我 check 過後,並無保障轉職的自由。如果佢份合約並不是顧員合約,連勞工法例都幫佢唔到。佢的處境極之不妙。

匿名 說...

hi ee~

我間公司咁, 有人同佢個老細唔妥想調部門, 故意激個老細想搏調, 個老細就下令唔調佢走, 令到佢進退兩難. 擺明玩謝佢. 仲要俾其他人知道搞事既下場.

所以erica仲叫人寫信俾樂小姐,唱衰佢搏被人炒. 真係太不智, 我覺得我係高估左她的智慧, 好似佢約見高層, 唔係道歉, 係去問點解要out佢. 真係明知故問, 佢想人地答佢因為你講錯野囉, 佢想反駁番人地...係既話咪告我誹謗...

因為佢第1佢至今都唔認為自己既那篇野係有錯,(但佢自己都有講話會承擔後果, 即係都知有問題啦).而樂小姐都明示暗示佢講野唔顧人(同事)感受.

而家人地係要俾個懲罰你, 就係雪你, 雪到你肯認錯, 咁仲可能在完約前俾野你做, 唔認錯咪雪到你完約為止囉.

話有試鏡機會, 係有, 但係d人點敢用你先,你得罪左高層喎.

因為王賢誌醒,在唔續先黎唱衰無記, 而家仲在亞記繼續唱衰無記. 無記完全冇佢符. 不過肯定佢以後都唔駛番無記工作.

但係erica今次以為最多咪再娛樂圈消失, 估唔到會俾人扣留雪至完約呢招. 梗係唔會放佢走, 因為咪多個人幫口講衰無記囉.

我覺得已冇路可走, 就算日後再在文字上點寫人或事, 人們只會慢慢忘記你, 同埋都唔想再聽你發up風, d雜誌,報章只係利用你而家有點出位..寫多一排頂多就唔會再用你.

第2,話經理人應該點點點教佢,幫佢點點點..仲唔醒架...你只係別人既生財工具, 你唔聽教聽話受控制, 人地就放棄你. 出面真係大把人可以做到呢個位.

其實ee和duuno你們已做得很好,幫到她,可是不領情. 好過那些仲盲目附和的人, 真係害死佢, 呢d人又唔見幫佢交租, 俾錢佢食飯,生活.

而家既境況, 應該冇藝人/職員敢埋佢身, 廢事俾人以為係同路.

雖然呢個懲罰又係好大, 但總好過佢俾人淋鏹水,斬死.

陳大文部落 說...

我對袁小姐對陳方安生既恤髮事件( 政治觀點 )係......深表拜服既~

好野~ 完全展現了後現代新晉潮女跨組別既非凡思維,確係香港不可少既~

ee:

在下曾說過,時下新晉自稱才女....係有枝筆加個膽就得喇 , 當然有 d 就走肉麻路線, 而袁小姐就係走 [ 較進取小農時事評論 ] 路線既~

陳大文部落 說...

阿品 :

基本上.....袁小姐已經遠跑在時代尖端, 或者認定自己已是 人大代表@@~ ....

我無乜睇電視,但袁彌明我係有深刻印象,佢係 [ 港男選舉 ] 中,一開口就話參選者衰矮........佢真係語出驚人, 係人都認得佢~

我當時心唸 : 嘩,呢條女咩人來架?咁串既, 已經直覺上認為佢係搏出位, 再睇下佢個 爛blog , 無得頂既.

佢其實係一個好蠢既少壯派後生女,有少少樣有些身材,但未見識過世面,有鋪牛力但唔懂得抓機會,更唔識分辨是非,以為有對奶 + 選過下美就係公主,以為懷才不遇,當正自己係 [ 精英大師 ] 咁,好喇,再睇埋 D 潮童才女既痴肺文庫,就拍下心口扮型扮吋,不知娛圈係一個亂葬崗,死人 ( 指無得撈 ) 係家常便飯,小女孩最後又係下 D 什麼吹水中產包下,可能佢好 enjoy 呢?

我亦曾在佢既 blog 留過言, 話佢其實文筆都 ok , 只係多看看時事就更好喇...之類;我唸佢唔會 buy 呢套。

如果袁小姐係唸住搏人地注意,有 noise ,咁佢既手法就好低,當然啦,呢種自稱....才....女~,都係睇埋 D 八貨痴漢教路,係咁上下喇~

我有看 品、ee 等的回應,看得出幾位看事物都有相當水平,想點醒下佢,奈何阿才女發雞盲,希望祝佢好運....

如果袁才女唸野有幾位既些少功力,相信已跑出左~

賭徒 說...

一個人肯說話,你才會知她的智慧和思路如何。如果佢少說話,你就好難推斷他是那類人。

少說話在很多情況都是佔優的策略,無論你係醒或笨,都輕易使用。

你意見多多,好快就使別人或boss知你底牌,你有料的,講多幾句都要合乎 boss 的心意才可以生存。無料就少說幾句為妙吧。

袁小姐咁多意見,又不能忍口,對時事分析其實是一件好事,因為唔會點得罪人。是對是錯也無況,無人一出世就係天才的,分析多幾次咪自然會醒囉。

賭徒 說...

肥佬黎成立平果時,所有無意見的員工即被抄,逼所有人發表意見,覺得廢又抄。要係平果生存,一來要係醒目仔,二來分析要合肥佬黎心水。

平果能這麼成功,絕不是僥幸的

賭徒 說...

自認蠢的人,分分鐘有好多臥處藏龍。
自認叻的人,其實有不少是笨蛋。

愚而好自用,器小而易盈

陳大文部落 說...

[ 自認蠢的人,分分鐘有好多臥處藏龍。
自認叻的人,其實有不少是笨蛋。 ]


唉,袁小姐唔會明架喇,佢性格似乎似果種鍾意認叻新晉才女 ( 其實自稱~),市面上好多潮女都係呢類,但通常香港人係見有 D 樣既女仔就直覺上先認定係 [ 好 d ]既,於是就有固定市場,積非成是。

袁小姐呢種呢,評咩時事丫,佢連發生緊咩事都未明解...

匿名 說...

hi chan tai man,

你的見解很好, 因為她都係偏向聽讚美的說話, 所以我都唔想再加多把咀, 費事害左佢.

賭徒 說...

我比較喜歡好讀書的人

無論好讀書背後目的是為了認叻,還是熱愛知識,對肯讀書的人都是好事,因為有部份人讀讀下就會由認叻變成熱愛知識

為認了叻才讀書不能長遠的,只有熱愛知識才會將讀書變成習慣,終生學習。

匿名 說...

dunno,
我曾認識一個鬼妹, 佢寫d英文連d鬼佬都話好難, 佢話佢睇得書多學番黎.每次睇佢寫野, 都要查好幾遍字典, 後期直頭唔睇.

我覺得而家d香港報紙, 雜誌d錯別字已好離譜, 文筆我就唔識分啦.所以都冇心像以前咁d人話睇報紙學字.

(我已好耐冇睇書了, 現睇工藝書學東西)我都認同要睇多d書來增進智識,增進智慧, 亦認同切忌識少少,扮代表.

陳大文部落 說...

阿品:

唉,無架喇,阿小袁....好嚴重,由佢一出道都係串咀,但又以為講野夠串等於有才華;呢 d 咁既呢,好快瓜得喇,而家老實講,邊個敢埋佢身呀? 除左娛記之外,甚至我直覺上覺得果 D 痴漢,其實都係有人做媒既,製造一下情景、人物、差在未有道具...導演有喇,主角又有 [ 小袁~ ] ,奸角、臨記、正義朋友都齊喇,如果2小袁佢真係痴肺到同無記拍檯,正呀,又起碼有大把頭條喇。

小袁呢.....都唔驚無野撈既....
人才o黎 ~ 例如 汶來 既有錢伯伯需要佢 ...@@~

匿名 說...

tai man,

我都認同用nickname先可以暢所欲言.擺自己上枱係有點笨.

最初的stephy事件, 到後期翠翠飯局事件, 我都認為係文字上的誤會.

後期有幾本雜誌(新地,便利,忽周)好齊心咁數佢係事非精, 我以為只要捱過呢次就會冇事.

跟住見到蘋果,和忽周請她請文章, 我覺得最作和針對個d都唔會再搞佢,仲同佢同一陣線,應該會寫好佢添.但我開始覺得有點奇怪..人地寫衰你, 你仲同人寫專爛.是妥協,還是另有目的呢.

如不是覺得自己身材好, 點解次次出席活動都著超低胸裝晒身材呢?如果唔係想出名, 咁點解要做model, 上yes雜誌, 參加港姐, 做無線藝員呢?

我的腦袋裡開始浮現陰謀論起來,究竟呢個係咩人呢?

其後有amigo事件, 她都知道會有惡果,但又頂唔住被雪至完約的懲罰, 仲走去問人究竟.仍堅持自己沒有錯.

跟住開始亂講野, 我就認為她是入世未深, 好似初出黎做野個d人咁既思想, 以為好似仍在學校時代咁, 有警告,小過,大過,儲夠一定才踢出校. 認為經理人要過濾她的文章, 提示她的錯處.

我早前都提過佢,黃毓民,鄭經翰,梁思浩事件, 好多時講野係唔知會得罪邊個, d人又會點對你, 恐嚇你, 搵人斬你, 搞到你驚到痾唔出尿. 佢地都係講到有人黎搞佢地先識收口. 所以我咪話好彩今次她有身體上既損傷囉.

雖然經你地既分析我都開始了解她真正的為人, 但係因為她的執迷不悔, 所以只可以等她受點教訓, 等她從學習中成長吧.

陳大文部落 說...

阿品:

唔....娛圈好複雜。拿,我地大家唔須要研究彼此是什麼行業先,例如 chan tai man 只是一個 ID ,阿品只是一個網友。

小袁,我睇晒佢成個流程,我個人意見是,她手法不高,和她年紀、資歷及所認識的人有直接關系。想想,小袁平日接觸什麼人?還不是一眾八婆、 Model 仔 (不是 super Model 果種 )、娛記、連娛記亞頭都接觸不到,在無記只是和一般級數的監製打交道,小袁的資歷,未到達和權力核心的直接接觸,她所知的,所收到的訊息,是由不同人的不同口術而來。

有時,工作上很奇怪,機構寫衰你,但為了飯碗,或為了某些出位目的,可能是一場戲。不過,這種戲不易安排,功力不足,效果適得其反。

若果是有文字經驗的:當然,我所指的文字工作,是報館新聞工作,講求出街有銷量:是跑 Hard News、政治的;不是副刊、飲食版那種。因為視野會明顯不同,請勿誤會,這是事實,絕非小看其他版面工作人員;工作性質不同,相比之下,寫副刊其實是十分容易的。

小袁手法低,從她不明解陳太事件而作出妹妹仔式的廢話意見,可見一班。她以為夠型夠串便可搖身變才女,這是時下廉價新晉潮女的必然想法,但不要忘記,真正才女不易為,亦不是求其說幾句廢話便可以。以小袁目前形勢,已經 [ 爛晒 ] ,無人敢和她搭咀,而她也不願意回想自己問題,除非她自有門路,例如已有伯伯包起,唔憂無錢駛,否則,她的所謂星途,基本上死得喇。起碼一段長時間不會有工作,如果無記給她工作,這便是無記沒有了威嚴,無記相信不會這麼笨,反正只有小袁一個女嗎?靚女多的是,大波妹也成堆,還未計上層那些 [ honey ~ 友好 @@~ ] 。

小袁這類囡囡,看得心水清一點,心急、燥底、自命不凡、想打贏別人、以為自己懷才不遇、為何自己不能晉身阿姐級呢...? 可惜,自己墨水不足,眼界淺窄,不懂事物學人評事,如果聰明一點,好心佢唔好談陳太啦,她根本連陳太正在做什麼都一頭霧水,又用妹妹仔文筆去寫人,為自己製造笑柄。

小袁其實由第一步已經行錯,夠型夠串同無記耍花樣,不知她究竟明不明白,其他靚女都想她快死,正所謂少一個敵人,又可以顯得自己乖女。

你提到小袁究竟是什麼人,我個人見解是:蠢女。

在不適當時候做不適當的事,手法又差劣,不見有正面效益,只是成為娛記的玩具,好野~ 玩到殘了,又看看有那一位靚才女補上。

小袁,是一個不懂玩遊戲的人。

但她不會有什麼事的,最多無得撈,或者長期雪藏,不會被人身體傷害的,因為她只是和無記過不去,而不是有錢佬。相比,黃毓民,鄭經翰 .....高班過小袁...好多,兩種級數。

[ 唔 ~唔....( 奸笑 ~) ]

賭徒 說...

不要以偏蓋全了
單以幾句留言就定袁小姐的死罪
你又有否看看她過往關於時事評論的文章呢?

何為眼光獨到,何為短淺呢?
你將袁小姐和這些專業評論人比
當然覺得片面了一些
但和班香港藝人比
袁小姐算 ok了

並且如果唔肯嘗試評就點會懂呢?
不要再打擊剛成長的幼芽了。

匿名 說...

謝tai man和dunno,

唔知佢諗住下一步會點呢, 不過好似咩都做唔到, 只有等待.

唔知會唔會再加多兩錢去寫衰無記, 迫無記炒佢呢?

陳大文部落 說...

........ 不要以偏蓋全 ?

你是對我說的嗎?

唔.......@@...?

我好似無定佢死罪.

:O ?