2007年10月7日星期日

東方會否向 google 促交出「病態賭徒」用戶個人資料呢?

20071007 明報: 東方報業控Uwants討論區誹謗 促交出「TheOne88」用戶個人資料

依個 post 我絕不會刪去的!

鼓勵所有 blogger 參加轉貼快報舊剪報動作








9 則留言:

匿名 說...

貼埋"藐視法庭"果單啦
等多啲人認識下歷史

陳大文部落 說...

咦?嘩,呢篇網誌正呀。可否轉載先?
好,我想用我個 yahoo blog ( > 110000 人睇架 @@~ )不如玩鋪勁 , 一於轉載!

請覆, thanks.

賭徒 說...

chan tai man君
歡迎任意轉載

匿名 說...

我覺得會唔會係一d舊員工玩野呢?

匿名 說...

chan tai man 你個yahoo blog link係咩?

匿名 說...

品姐,

這是歷史事實,絕不可妥協
佢夠膽就要求google 囉我 IP

匿名 說...

Chan Tai Man,

如果你要轉貼,你要明白風險有幾多少
某個女報販曾被人斬死過的
你肯承受這些風險才好轉貼

陳大文部落 說...

to 阿品:

http://hk.myblog.yahoo.com/hkgal-today

匿名 說...

chan tai man 你個blog好勁,好多人睇喎.
我諗入左精選blog會易多人搵到.

donno, 我覺得你轉貼冇問題, 只是舊新聞之麻, 不過uwant條友個標貼有問題,話西方日報靠賣白粉起家.