2008年1月31日星期四

陳冠希私人相片簿之《二一添作五》

如果現在還是追究誰人造成雙輸局面,誰人應付上最大的責任,這也是無補於事的。不如讓筆者分析一下甚樣才能顧及各方利益。

演藝人最大的資產是 goodwill,這名藝員的廣告,電影,唱片等等收入是和 goodwill 的高與低有直接的關係。當某男女藝員的春宮照被公開後,對 goodwill 或多或少受到嚴重的打擊,日後這名藝人的收入也會因此減少。

例如現時英皇手頭上有阿嬌2007年的每月收入數字,陳冠希私人相片簿是在2008年一月尾公開,把阿嬌2008年由二月份及往後的收入和 2007 年相對的月份作比較,便可以計出春宮照被公開後實質的金錢損失。

雖然阿嬌及英皇有金錢損失,但這些金錢不是落在春宮照發放人的口袋,是消失於空氣之中,大家都沒有好處,為何不嘗試把這些損失“二一添作五”,一人一半呢?

首先,為什麼春宮照會落在外人手中呢?大部份的原因都是事主疏忽所致。無論被男友拍下春宮照,或把手機遺留在的士中,或維修電腦時沒有把 harddisk 預先取走等等,這全是事主的疏忽。疏忽當然要付出代價,被別人公開春宮照是代價,用金錢買回春宮照也是代價的一種。由於公開春宮照已經證實會造成雙輸局面,所以不如用金錢解決問題吧,如果買回春宮照的價錢是低於 goodwill 受損所造成的金錢損失,用金錢解決問題是否比較理智一些呢?(待續...)

8 則留言:

  說...

其實或多或少可能有刑事成份, 得到照片既人點會無條件咁post上去, 我諗都係因為想屈錢唔成功, 所以黎個一拍兩散.

就算話俾錢買番, 肯定整左copy, 呢d錢永遠俾唔完. 所以唯有報警求助.

  說...

忽然覺得呢單野, 好大機會會變成國際新聞.

david kong 說...

Hello:

I was referred of these 2 books which are applying economic theories to every phase of life, namely, murder...
1. murder at the margin
2. a deadly indifference

That may help in this case. Will see.

I haven't read the books. But, I will.

David Kong.....

賭徒 說...

品姐,
我仲未寫完的,下篇便是講講依單 transaction 的法律及技術問題

david kong,
謝謝你的推介

  說...

十分期待呀.

  說...

有d人話如果証實左唔係移花接木,咁就唔係犯法啦.

匿名 說...

阿品, 邊個可以證實到唔係移花接木?
而家係要比人拉果個證實係真, 而唔係其他人去證實係移花接木,
只要當時人死都唔認, 無人可以證實到.

而且, 只要係淫褻性物品, 真又好假又好, 你發放出黎已經係犯法了.

說...

所有其他女星都係potential受益人,因為阿嬌一啲健康形象既廣告會俾左佢地。