2008年1月18日星期五

紡織及製衣學系副教授充當生物學家?

蘋果日報 2008年一月十八日《港女性 20 年升 1cup,平均 34B 遠遜洋妞 36D》:

【本報訊】香港女性地位日高,連胸部也「升cup」。本地女士胸圍平均尺碼20多年前為34A,現已升一個罩杯至34B,但外國女士更由34B增至36D。有學者及醫生都指全球「升胸」只因癡肥問題嚴重,或食物含更多雌激素所致:「搞到虎背熊腰。」 


體形是製造乳罩首要考慮因素,理大紡織及製衣學系副教授余詠文稱,本港女士胸圍尺碼已較八十年代平均34A增加至34B,但並非全民「升cup」:「好多20幾歲既後生女都係以Acup最多。」余為本地胸圍權威,20年前已研究本地女士戴胸圍情況,最近更為近500名中國女性作乳房等體形分析。
英國德蒙福大學時裝及紡織學系主任JulieKing說,歐美女士胸圍尺碼,已由八十年代的34B增至現時的36D,繼續領先。
余詠文稱,本地新一代女士進食更多有營養食物,令胸部發育更佳;但JulieKing認為,是太多營養導致癡肥,令乳房及背部等積聚更多脂肪,胸部才「升cup」;她舉例稱,英國30%女士胸圍是36D,但當地也有32%女性屬癡肥,即體重指數(BMI)高於30。資料也顯示,本港約有三至四成人口癡肥。

筆者實在不能認同這兩位紡織系學者的觀點,她指港女升級的主因是癡肥所致,但所持的理據實在是軟弱無力。

首先本港有三四成女性屬於癡肥,這是否高於常數呢?有沒有廿年前的癡肥港女性的百份比呢?是否現今的百分比比廿年前有明確的增長呢?這篇新聞報導在這方面的資料是一遍空白。廿年前是1988年,香港已經是發達城市,食物是否充足已不再是香港市民面對的問題。九年免費教育亦推行了十多年,受教育的市民對飲食的要求只會由溫飽提升到健康層面。加上近十年減肥之風大行其道,審美觀偏向於妙窕。從以上種種客觀事實推斷,看不見有什麼理由女性癡肥情況會比近廿年前惡化。

說由34A升一個罩杯至34B是「虎背熊腰」,這位學者這樣說連基本的邏輯都不合格。胸圍不變,罩杯增加,這現象是代表什麼呢?女性的胸圍的數字是包括乳房、胸部及背部三者的size。胸部的 size 往往受胸骨限制,這是不變數。女性的胸圍改變主要由是乳房及背部的脂肪來決定。乳房變得豐滿了,但胸圍保持不變,代表背部脂肪只會減少不會增多的,這何來虎背呢?

如果不需要科學印證就亂說一通,筆者可以憑空隨口講出十個八個理由解釋香港女性為何會在 20 年內升 1cup。這些理由比這兩位充當生物學家的紡織系學者所說的理由更有說服力。

6 則留言:

詩白爾 說...

賭徒先生:
呢篇新聞我都走漏眼無睇到,呢位教授講D野真係狗屁不通...對於賭徒先生呢篇精采o既文章,我斗膽作出少少補充。
雌激素導致虎背熊腰呢個係事實,但係香港有三至四成人口癡肥係咪等於有超過三成女性癡肥?
大家行落旺角菜街成街D女仔瘦到你嘩一聲,望落去BMI都唔知有冇16.3(低過16.3係過瘦,係歐美地區會建議呢類人等入廠接受治療)。邊處來得有三成癡肥?佢講都無人信....
香港女仔上圍升cup的確係因為營養好,而且係發育其間飲食裡面o既雌激素比二十年前多(雞係主因),剌激乳腺生長。至於英國女性大得咁恐怖係因為肥(畢竟上面兩團肉都係脂肪,食多自然大),同埋佢地有plastic surgery。
呢個教授無搵過料就強行將歐美人種同中國人比較,實在荒謬。上次已經有個

PolyU教授整左架爛鬼單車出來笑死街坊,今次又一個同樣來自理大o既教授係度胡說八道。咁樣搞法,讀理工大學都有D風險喎!

  說...

我男友同d男同事成日指住街上d學生妹既腳,話佢地個個都係象腿,雜扒. 因為上身有厚冷衫,所以都睇唔到佢地上圍和腰圍咩size.

賭徙講得很對,升cup係講乳房的大小, 不是胸圍的圓周,即係36A同32D有好大既分別.

我中學時代, 已話統計過D女仔下肢過胖. 而家行路少, 運動少, 購物方便, 少體力勞動, 我都肥啦. 最大既運動咪番工放工行個一段路仔囉.

我覺得而家既學生哥(男)高左好多就真. 女個胸有冇升CUP就真係睇唔到.

賭徒 說...

雌激素同肥有冇關係我真係唔識,只知 d 變性人想有個波,就不斷打或食雌激素。

如果果位教授只用雌激素作為理由,就算我不信,也無辦法插佢。但講癡肥就真係理據不足。

講真,佢專科係紡織及製衣學系,佢憑乜充當生物學家解釋咁多。

詩白爾 說...

賭徒先生:
雌激素引致o既肥係水腫,原因多數係荷爾蒙失調。呢D亦係女性服食避孕藥後普遍o既副作用

男性變性後要有線條當然要食雌激素,但作用主要係腰部,對胸部o既幫助唔係咁明顯。變性人上圍要增大主要都係靠plastic surgery。

  說...

但係我聽d去完泰國睇人妖show既人番黎講, 俾錢可以摸人妖的身體,我諗佢地真係靠打雌激素變大胸的.

我記得睇過電影"絕世好bra"話d人戴錯bra, 變左將胸部既脂肪推左去背部, 搞到變左背肌厚,前面胸杯小.

匿名 說...

賭徒:

"升胸"=癡肥?欺世盜名何其多!

P.S.無論暫時或永久很多方法會令個胸大噃~~~~~~:P

Daniel.