2007年10月19日星期五

《兄弟》觀後感


套片內容情節實在無謂討論,但其中一段對白幾有意思:

黃日華(黃),陳奕迅(陳)

陳:你跟左哥哥咁多年,期間有冇坳撬過?
黃:咁多年黎,大家實會有唔同意見的時候。如果妥協唔到,咪跟你哥哥照辦事囉。佢始終係大佬。
陳:咁你肯服氣嗎?明知錯都照做?
黃反問陳:咁你所講的意見一定嗎?
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
苗僑偉有幾句對白成日都聽見,好俗氣:

苗僑偉(苗),黃日華(黃),湯鎮業(湯)

苗:你教我做野呀,不如你做啦。

湯:XX集團一人一半。
苗:不如畀哂你啦。
湯:好呀。

黃:究竟你想點?
苗:我日後每一步都要向你交待,好冇?

17 則留言:

匿名 說...

你就好啦, 我今日呀足足幫人剷機裝機搞足成日呀,在人地家食足兩餐..哈哈.

p.s. 剛去搵你個blog link, 見到又有人亙罵, 十分老土. 好彩你暫時退下火線. 阿彌陀佛!

匿名 說...

最近dl左日劇4集既奇幻世紀, 每集有五個小故事, 但係勁好睇. 將人人心中既幻想, 假設成為現實會變成點. 有空無聊就dl黎睇下丫.

匿名 說...

與其花腦筋去寫衰無記, 倒不如趁呢段日子去進修一下, 或者去圖書館借大量書本來睇仲實際一點.

匿名 說...

果邊好好笑,
袁小姐比人踼爆自問自答。
(好少人會喺每個中文字之間有半形空白位)
雖然無證無據,但都幾明顯…:D

賭徒 說...

我主觀地不大相信佢會咁做,但我不想再理解何事,請大家不要再提佢了。

佢的去向,日後如何,我已經無興趣關心。我只想把她從腦海中慢慢淡化,讓我變回一個不看娛樂新聞的古肅佬吧。

以前細個血氣方剛時,睇娛樂新聞只得一個目的,便是睇女星的性感照。當靚的女星越黎越少時,近十年連打開娛樂版的興趣也沒有。哈哈

匿名 說...

好, 應dunno要求, 我都不再提她了.

p.s. 日本女星仲有好多靚女.嘻嘻~

匿名 說...

ee , 我越來越鍾意你.交個朋友吧.哈哈.

匿名 說...

頭先我番去細看d comment, 先明白你之前講既野, 原來發生過咁既事.

佢根本就唔係要別人的"指導", 只需要大量既回應, 無論係鬧或附和都好, 越多comment令佢覺得自己好受注視, 有聲音, 有人氣; 仲由得d人亙罵, 而家d人一見到邊個幫佢, 就會集體針對住那人.

你個件事, 佢就係借勢見到d網友圍攻緊你, 就附和d人出聲趕走你. 我更覺得佢其實由始至終都係利用緊身邊d人既言行為佢自己宣傳和寫文, 利用comment令到自己保持人氣, 提高名聲. 今日作既業, 他日一定會受番.

所以你同我走既啱既. 好啦, 真係唔再提佢了.唔好意思.

賭徒 說...

品姐,

你想多左了,佢真是一個不節不扣的笨蛋。

佢笨是因為佢唔明佢所爭取的東西,在現今的政治大環境下是無可能達到。電視節目質數下降,治本的方法只有增加競爭,把成立電視台的門檻大幅下降。但電視台是有它的戰略性價值,中國絕不會輕易放寬,當日李澤佳賣電訊公司都一波十幾折,最後都係賣唔到。大班毓民被炒,阿牛發動民間電台,當時所 MADE 的 NOISE 非常大,但到現在都是不了了之。電視台比電台更有感染力,政府只會收緊,絕不會放寬。就算畀袁 MADE 到 NOISE,最後都是不了了之,現在一台獨大的局面絕不會輕易改變的。為一件不會有結果的事犧牲自己兩年的青春,笨得很。

第二樣是我好早已經知道佢潛意識的想法,但到現在都不敢講出來,因為我驚佢受唔到剌激,激到佢有情緒病不是我想看見的事。佢現在極可能還是自己呃自己,還以為自己的行為極之偉大,為公義為人民請命。由於佢的真正原因是這麼幼稚,我當日極力勸她不要做傻事,佢當然一點兒都聽不入耳,這就是我所說自己失敗的原因。

但近日我看見有留言已經指出我心中的想法,我現在都不作隱瞞了,我認為佢向無線作對的真正原因是是因為她不被選為奧運主持,做了兩年的娛樂節目主持還是第二把手,同期的落選港姐已經成為第一主持,佢心心不憤才會做出傷害自己又不可能有成果的愚行。如果佢被選為奧運主持,會有這些 NOISE 嗎?由於佢有利益關係,很難獲得別人認同。不斷傷害自己博別人同情又何苦呢?

如果我是無線高層對這些因工作表現欠佳不獲重用的搞事員工是絕不手軟的,無可能一個扭計的員工比其他安本守份的員工更獲得獎賞的,為公司的利益絕不能輕易放過她的,作為殺一警百的例子。

這個 POST 是我最後一個 POST 清清楚楚交待袁的事件,我真係不想再浪費任何時間了。同意與否,請不要跟進我的 POST 中內容。我只是照我心中所想一五一十完完整整寫下來,作為終結。

匿名 說...

dunno我支持你俾心機d寫好你呢個blog, 因為好特別.

賭徒 說...

謝謝支持

匿名 說...

阿品,
同我哩啲網上英文字母交朋友太虛幻喇...hehe,不過,老實講睇你留言你都係一個幾"爽"既人黎既。
始終哩度係dunno既私人blog,我都不好太離題了。哩度我有時都會黎睇既,大家隨時都可以再吹下其他水架。

匿名 說...

ee,
謝謝你呀~你都要加油呀..哈哈.

匿名 說...

我對你對袁X成件事的看法深表認同。當然,此回應純粹表示認同你的見解。並非再談她的事件。

賭徒 說...

如果人腦像電腦一般,隨時可以switch off or no是多麼得好呢?藕斷絲連是多麼的麻煩。剛剛看見袁的文,又忍不住在此寫返篇文《周星馳說話時有否需要言之有物呢? 》回應她幾句。哈哈~~~

想了又想,幾時開始引起袁的討厭呢?相信是由她鬧我 coward開始,當時我有點不憤在金手指貼了一個回應。我過往也曾鬧過袁笨蛋(其實我真是不明為何這麼多人讚她有智慧,哈哈),她也沒有回擊我,沒有太大反應。佢鬧我 coward時,我應該要有點風度的。這一點小弟實在要自我檢討。

睇怕袁因此事,私底下向 dc 罵怨我成日麻麻煩煩,dc才會出來向我單單打打,好可惜以 dc 的水平,我實在不肖回應他的垃圾揶揄,我向來都十分自負的,回應他實在侮辱小弟的智慧。

匿名 說...

有時唔駛限死自己"必定"唔好做/或做某d事既. 因為會令到自己好辛苦.

好似我咁, 唔再作回應都冇去通知, 根本沒有人在乎任何人的存在.

冷眼旁觀不作回應,可能會有更多之前未有的領悟呢.

賭徒 說...

上市公司好注重 GOODWILL 的,好好善用依一點吧