2007年10月17日星期三

嫌疑案

一名老伯有五名子女,其中一名兒子A不知何故十分痛恨自己的父親,其他的子女都和父親相處融洽。

有一天,這名老伯在家內被人謀殺,法醫官確定了死亡時間約在下午三時。家中收藏在隱秘之處的金銀珠寶也被偷走,但家中仍然十分齊整,並沒有被別人搜索過。家中的鎖匙只得這五名子女擁有。有途人看見兒子A當日三時在家中出現。

以上的 case,雖然並沒有人看見這名兇手做案,警方也不能在兒子A家中找到任何線索。但警方可否用環境証據控告兒子A呢?
-有指控兒子A在場的人證;
-有動機;
-熟識家中的藏寶位置及擁有家中的鎖匙。


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
昨日在小弟身上發生相若的事情,後來被一名常被讚有智慧的小姐指我是小人。
小弟便寫下以上的故事作比諭,讓大家笑一笑

14 則留言:

匿名 說...

唔明呀大佬同你有咩相似地方

賭徒 說...

昨日我指責某人做了些鬼鼠的事。無論動機、在場証據、對事件的認知都和故事中的兇手相若,但被人話係小人。

匿名 說...

哦...d人一向up得出就up架啦. 但唔代表係事實.

匿名 說...

唔開心咪離開囉, 網絡咁乸大.係咪?

匿名 說...

被一名常被讚有智慧的小姐指我是小人 <--正所謂 "養狼狗咬心口".(雖然我冇再去"亦唔想再去"睇清楚來龍去脈)

賭徒 說...

說什麼,做什麼都要對自己的言行負責的。大部份事情都是 irreversible 的。

小弟只是把一些荒謬的趣事記下,並無什麼開唔開心的

匿名 說...

你冇唔開心, 咁都好d.

賭徒 說...

大海有真能容之量,我雖然無
但依 d 無聊野好少能影響我的

賭徒 說...

陳公博當年被打靶前,寫的一句對聯:
「大海有真能容之量,明月以不常满為心」

他被別人誤會為漢奸,這些是真正的委屈吧

匿名 說...

唔好睇到件事咁簡單, 你一口咬定係dc做真係好傻。

阿品講得好啱, 唔啱聽咪去第二度囉,網絡咁大, 你睇得一個公仔箱藝人咁重做乜?

網絡世界, 乜都可以係假的。幾個人用一個網名又得, 一個人用幾個網名又得, 自己讚自己又有, 自己鬧自己又有。
你第一日online嗎?

你睇咗個blog咁耐都唔知袁小姐目的係乜?真係同你地班網友談論人生哲學?分享生活點滴?

放長看吧:)

賭徒 說...

明知 dc 做埋 d 鬼鼠野,不踢爆佢並不是我的風格。你話我傻又好呆都好,被我再選多次也是會踢爆 dc 多次。環境証據咁明顯,如果咁都測錯,難道我幾十年人是白過嗎?

dc 和卡夫卡是朋友,卡夫卡個朵係人網有幾臭係人都知,近硃者赤依樣野我好信架。

過往我寫了十多篇講大話文章,要講完美的大話並不容易,我只信我自己兩眼看事。

賭徒 說...

dc 話我係袁blog出link係想增人流,想起都覺得好笑。人流多我有錢分嗎?我 d 文岩袁blog的娛樂新聞的網民嗎?dc的思想真係幼稚得很。

在此講講小弟人流是由何處來,根據 histats 統計數字,由香港人網來的佔大部份,其次是平果批,之後是孫檳、google或yahoo。袁blog來的人真係極少數。

匿名 說...

終之無謂咁上心啦…

我後生時都好有性格,樣樣唔公平都會出聲,但人老咗開始知道,據理力爭都係有學問同技考,唔係一次過拎哂你既道理,證遽出黎人地就會支持同信任你,都要睇你當時既時間, 環境, 雙方立場同形象等等好多好多野。如果處理得唔好,效果隨時會適得其反。

有空就寫一篇"據理力爭的藝術"啦:)

賭徒 說...

我一生失敗的次數真是多如天上繁星,從失敗經歷中學習,希望下次有成功的機會。

一點兒委屈實有,但請放心,這不會對我有任何大的影響。世上有如此多不公平的事,點可能事事上心呢?