2008年2月13日星期三

陳冠希私人相片簿之《回應陳嘉上關於艷照事件的網誌》

http://gordonchanks.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

陳大導,

小弟對其他受害女星也深表同情,但阿嬌這個人就不太值得同情了。

dodo 姐近日對記者說演員最重要的事是演好自己的戲,他們的私生活是不太關外人的事。可惜阿嬌不是dodo 姐所說的實力派演員,她由01年出道至今是以偶像派自居,她的清純形象不但增加她的知名度,同時也能化作為金錢,這形象吸引了市民買她的唱片,入場看她的戲,聽她的演唱會,還吸引廣告商起用她拍廣告,作為商標。也是因為這清純形象引來親中人士邀請她在03年時支持廿三條,上年支持葉劉參加港島區補選。以上種種事全是實實在在的利益。阿嬌在露 bra 帶事件也承認自己是小朋友的偶像,壹本便利登出她的bra 帶照後,她愧對這些小朋友。

事件發展至今,大眾才發覺她的清純形象全是做戲,是表裡不一,她為了自己的利益欺騙她的歌迷,廣告商及香港全市民足足七年有多。她還有顏面繼續留在娛樂圈嗎?娛樂圈實在不需要這種偽人。

9 則留言:

米生 說...

賭徒,

我想通了,虛偽的應該是她。

從今以後,我們都要為自己的虛偽付上代價,呢次李怡寫得最好,比陶傑的更好。

不過,拿起石頭擲向閣下心中認定既仆街之前,問下自己,有無做過一樣咁仆街既事,如果無既說話,咁你擲啦。

雖然都係「搵食姐」,不過睇黎,佢呢次要將之前食落既,一舖過嘔返晒出黎至掂...

米生

  說...

我男友近日常提番阿嬌以前為那件便利偷拍事件在鏡頭面前喊晒口既樣,係極虛偽.當時及之前可以影埋個d像AV女郎咁既POSE既相.相比之下...我都覺得蘋果既蘋論講得好啱囉.

賭徒 說...

米生君,

搵食都唔駛為廿三條護航嘛,當年黃霑及梅艷芳去世後,我同樣有咁鬧佢地的

  說...

米生,

如果我係父母, 今次係一個好教材, 叫d細路仔唔好沉迷偶像.亦教個d人講大話係有報應的.

  說...

我好同情其他人架, 好似BOBO咁, 都退出左娛樂圈待嫁, 搞到咁. 希望佢同佢未婚夫經歷過患難, 可以更堅強在一起.

而張栢芝都好慘架, 生左BB, 做左人媽咪, 我好相信佢已收心養性, 和霆鋒好好一起做人爸爸媽媽. 佢大住個肚個陣, 聽晒奶奶說話, 奶奶都有大讚佢係個好新抱, 我相信佢地一家人都會冇事既. 人誰無過呢?

其他我唔識個D受害者, 包括陳生, 我認為佢地各自都會因此事而長大, 唔再咁任性妄為.

  說...

我諗今次搞到咁大, 唔係因為有些人實牙實齒走去報警話有人"移花接木". 跟住令發放者勁發更多相去令大家睇真D係咪 "移花接木".

點解今時今日D差人唔去拉個D報案話"移花接木"既人去問話,去坐八星期呢?

  說...

忽然諗到, 可唔可以賴幫佢地/教佢地解畫既人(們)度錯計,寫錯稿呢?

匿名 說...

"事件發展至今,大眾才發覺她的清純形象全是做戲,是表裡不一"

其實證明咗佢係有實力派,演技派囉...hahaha

  說...

如果發相發片那個人, 一係就一次過發晒全部, 咁咪好囉, 唔駛令到d當事人日日提心跳膽, 有排驚.

我覺得當日一個傳幾個既時候,一定有暗地裡傳左俾n咁多人, 就算冇左一個奇拿, 都仲有n咁多個奇拿, 照片遲出都會出齊.

到呢時呢刻, 我真係有厭惡既感覺.