2007年10月26日星期五

睇電視是懶人的習慣

睇電視、聽收音機及看書,在三者之間最懶便是睇電視。

睇電視是透過畫面及聲音把內容傳送給觀眾,觀眾是被動接受知識的。

聽收音機只是透過聲音傳送內容,雖然觀眾也被動的,但需要用腦構想影像出來。

看書就沒有畫面及聲音,讀者需要主動閱讀,是最費神的事。同時也需要把書本的內容思考,變成腦海中的影像。

雖然看書是比較勤力的習慣,但因為無聲音無影像幫助記憶下,睇書的知識或內容是最容易被忘記。所以有不少人用做筆記的方法防止看過的東西水過鴨背。

在城市中可觀看或收聽的電視台或電台的數目不多,觀眾聽眾可選擇的 channel 實在有限,其中還有語言的限制。然而書本數目就成千上萬,上至天文下至地理,膚淺到無聊的漫畫小說,艱深如學術論文都有。在三者之中,最多選擇當然是看書。

4 則留言:

匿名 說...

我認為睇書最費勁的, 常說沒有精神,就連書都睇唔落.

收音機就係純聲音陪伴,因為播歌多, 那些節目總是主持們嘻嘻哈哈咁呃左d時間, 好搵笨.

對上兩種我而家都冇掂了.

睇電視反而要睇和聽,先知做緊咩, 以前會睇明珠台某些煮野節目,model節目,和某d特別有興趣的, 會邊睇畫面,睇字幕同埋聽下d英文比較下.而中文台就唔好睇了,只會bt些節目來看,不會所有的都看.

匿名 說...

賭徙,

有d政治"唔知係咪陰謀論"既野唔明想請教你, 今朝睇報紙講李生係吳三桂, 其實我唔係好明佢係唔係. 以前民運時, 大家都唔鍾意大陸, 好似而家回歸左, 仲有大陸經濟好左, d人又淡忘左民運既事, 係咪而家邊個數大陸的不是就會話佢反共呢? 咁方向日報算唔算係親中,所以咁寫衰李生呢? 同埋某d幫大陸既份子幫手搞李生呢?

賭徒 說...

今次親中人士全力向李柱銘發炮主因係胡錦濤係十七大提到堅決反對外部勢力干預香港事務。班親中人士咪懷疑胡錦濤睇左李柱銘上周在《華爾街日報》發表文章,叫美國在奧運期間向中國施加壓力改善人權。

做漢奸唔係人人可以做到,要有權有勢的人士才可以機會出賣國家利益。李柱銘以個人身分在《華爾街日報》發表文章,絕對係個人的言論自由,任何人都有權發表,又無利用佢係立法會的職權發表文章。

文章的目的是改善中國人權,又見唔到任何泄及出賣國家利益的行為。

又無濫權又無出賣國家利益的行為,邏輯話李柱銘是漢奸實在講不通。

匿名 說...

哦, 原來前文後理係咁既.可想而知我幾唔留意時事(可悲). 我覺得而家係d人鬥擦大陸鞋, 做戲俾大陸睇下佢有幾忠心. 如果唔係呀邊個點會駛幾千蚊買舊咁既銅像番黎.

今日同男朋友討論這件事, 他本是內地人, 民運後移居來香港(之前已申請左), 他們一家對國內d野都有一個睇法. 他們認為六四會像以前民革一樣,過多廿幾三十年後會平反,但係到時個d想當年有關既重要人仕都死晒咁滯.

我想, 若干年後, 李生同司徙生會唔會被追封做革命烈士呢?

以前d人怕回歸大陸會拖衰我地, 點知十年後大家又搶住痴番大陸搵食. 風水原來是會輪流轉的.