2007年10月24日星期三

誰說打機是白癡行為!兩年間賺10億

錢永遠是有智慧的人賺的。
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

小蓋茨2年賺10億 棄念大學 開發Online game
(明報) 10月 23日 星期二 05:10AM

【明報專訊】都說網上商機無限、遍地黃金,一名23歲紹興年輕人,便憑買賣網上遊戲點數卡、網上遊戲「裝備」賺來第一桶金,讀了一年大學後更休學創業,創立開發網上遊戲的公司,短短兩年經營,公司市值已暴漲至接近10億元,成為新一代科網富翁。

據《今日早報》報道,該名來自浙江紹興的神奇小子名叫金津,圓臉、一身休閒西服,笑起來臉上帶一絲稚氣,乍看還像一名樸實的大學生,實際上,他已是一家市值近10億元的公司的老闆。金津自稱5歲時已喜歡玩電子遊戲,中三開始玩網絡遊戲時,便覺得這是一個創業機會。有次他和4名朋友組隊參加電子遊戲比賽,最後贏得1500元獎金。

賣點數卡賺第一桶金

金津發現,玩網上遊戲都要買點數卡,於是便趁勢從中「賺取第一桶金」。他用了5000元積蓄買點數卡,由於當時賣卡的方式不多,但網民的需求卻很大,回報率非常高。其後他又在網上拍賣「裝備」,低價買、高價沽,很快便賺到近100萬元。2005年,他在浙江理工大學 讀了一年後便休學,並成立杭州渡口網絡科技有限公司,全力創業。同時,他的父親亦提供資金,為他作後援。

經過兩年發展,渡口公司目前有逾300名員工,成為浙江最大的網遊企業,不僅在杭州、上海 等地設立總部和分部,在全國11個城市都有辦事處。目前金津的公司自行研發的3D遊戲《天機Online》,在國內大受歡迎,將在東南亞7個國家和地區上線,並正瞄準北美市場,預料整體收入會超過1億元;其第二部網上遊戲亦將於年底面世。早前,有國際知名的基金公司評估渡口公司的市值已近10億元。金津正計劃把公司上市,目標成為全球最大的網絡遊戲商。

「一夜可以暴富 也可一無所有」

不過,10億元身家並未讓金津滿足。他說﹕「優越的環境容易把人養壞。過去剛創業時,每頓飯都是吃即食麵」,後來為了公司的發展,他常常要請客出差,車費開支都要盡量節省。他強調﹕「這個行業不同於傳統行業,時間就是金錢。你可能在一夜間暴富,也可能一天內一無所有。」
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
遊戲界最賺公司相信是開發MMORPG的公司。大家知不知什麼是MMORPG嗎?MMORPG 公司的現金流主要是由收取月費或出售點數 CARD,點數 CARD等同虛疑金錢,用於購買玩MMORPG的遊戲時間、遊戲中的虛疑道具或武器等等。我五六年前第一次接觸的MMORPG便是MMORPG的始祖Ultima Online,玩了幾晚後,便改玩畫面華麗的日本MMORPG Final Fantasy XI,沉迷了一年後,就無再玩MMORPG了。當年Final Fantasy XI是以收月費形式向玩家收費,每月約$100。如果玩得出色,遊戲中的角色及稀有武器是有價有市的。小弟所玩的遊戲角色及它的武器道具在當時的香港市場共值兩三萬港元。但玩過有感情,不捨得為小小錢賣掉它了,現在我的 ACCOUNT 仍然 frozen in FFXI server。過多十年八年後,就重開 account重溫舊地。

23 則留言:

匿名 說...

原來FINAL FANTASY有出ONLINE咩, 我最近狠狠地剷左我隻ONLINE GAME玩左幾年既角色同其他倉, 費事成日沉迷, 花了太多時間.

VC 說...

interesting news but misleading title

打機的不只是白癡, 正常人、叻人也打。

只顧打機的白癡才不會浪費時間心機賺太多錢!

賭徒 說...

MMORPG 實在太費時間的玩兒,妤耐無玩了。

其實我由細到大都有打機的習慣,唔同年紀打唔同的機。近年只打鼓機,因為打鼓時可以幫助思考。

好多 BLOG 文的 TOPIC 也是打鼓時想出來的。

賭徒 說...

WII,PS3 等玩兒已經提不起興趣買。家中的 PS2 已經封塵很久。

匿名 說...

乜i dunno你都玩過FF11?
乜香港register到嗎?
ps2定xbox360版?

賭徒 說...

F11 英文電腦版,一出就同班鬼佬一齊玩。

賭徒 說...

叫我賭徒吧

dunno由這裡開始,也是在這裡結束了。

講時講,你好有心機曲線教導她喎,嘿嘿

匿名 說...

我覺得佢喺佢個blog帶比我既娛樂多過佢喺電視上面啦。我諗我未來兩年我都唔愁無娛樂~:D

賭徒, 不如我地賭下佢單所謂官司會點收科丫?
1/和平解約, 要賠幾多?
2/要由法庭解決,又要賠幾多?
3/放棄訴訟,由得tvb雪至09
4/改過自身,重投tvb。

我估如無意外, 應該係3架喇

賭徒 說...

如果無高人幫佢獻計,以佢今次處理這件事的手法,通常是不顧後果,隨主觀感覺行事,好大機會又是選擇最 worst 的一條路,用身家打官司。無線就用公司錢打,哈哈~~~

我昨日也想過點樣解到約,如果乜春都唔做,無線好大機會雪到佢約滿為止。如果我係佢,我會兵行險著,不成功便成仁。

匿名 說...

hi ee, 賭徙, 我又黎搭嗲了.

結局當然係輸梗, 打得官司要排期, 要錢, 可能搞得黎都完約了. 到時又花了筆律師費, 得不償失. 人地無記咁大間, 又點會俾你玩到, 同埋一定唔會放過佢(雪至完約), 以免其他人有樣學樣. 殺雞儆猴在所難免.

好似琴日新一期的忽周, 佢個專欄已經講埋d無聊野, 咩網上搵電影資料, 睇下評級至去睇.....冇再亂話人. 上星期個篇唱個前輩,點知俾忽周照左彭健新打格相, 搞到d人誤會係他.

根本佢最初寫野都唔係咁離譜, 點知寫下寫下, 將所謂既"敢言", 變左係唱人, 講人事非. 但佢唔會覺得自己有錯, 仲覺得自己係好敢言, 做光明的事. 但如果真係咁敢言, 點解唔兜口兜面對住那些人去講呢? 要事後黎寫呢? 要靠數別人的不是來交稿, 會唔會無品左d呢, 同埋好似用事非做人情?

而家收口都冇用了. 因為已經做爛左, 點補救都冇用, 以佢既性格係唔會去道歉, 因為認為自己無錯. 就算而家肯屈服去道歉, 都冇用, 因為1.太遲,2.呢段其間仲繼續唱無記.

如果諗住橫掂都諗住唔做娛樂圈,橫掂俾人雪兩年,就發功狂數人不是的話,咁真係祝佢好運.

賭徒 說...

真係唔多想背後鬧人。

袁今日在平果篇野只是個人喜惡,無話對錯。但......佢竟然在第五點中要求日後男伴能察覺到佢正在不耐煩中。佢唔係曾講過揣測是小人的行為咩?

佢悶悶不樂的表情可能是生病、悶親,有心事等等,N 咁多個理由。為乜要求男伴話頭醒尾知她感愛?為乜佢唔直接話悶呀?點解要別人揣測呢?

我因佢嚴人寬己的性格被佢指為小人,我咪好無辜。

雖然我曾話過佢笨蛋,但並不是無的放矢,有寫埋因由的。我當日預先同佢分析,指出無線會雪佢雪到合約完結為止,同時說明賠償上的問題。被佢鬧係 coward及 negative thinker。誰不知事情就如我分析一樣,佢亦要為賠償找律師。當日佢無理鬧我 coward及 negative thinker我已經覺得好無辜。今次更出現雙重標淮,我無差差被指為小人。

雖然我不 expect 會有完人出現,但她的性格缺陷唔好咁多得唔得。

。。。。。。。。。。。。。。。。。

能否說出一口流利的國語及英文是她的擇偶條件,真係幾特別。

我本科是理科,還記得大學時大部份的教授口中的英文發音九成是 Chinglish。香港九成九本地學生的英文都是Chinglish。同鬼佬溝通到咪算囉,學會說英美兩國accent的英文對我本科有任何幫助嗎?

每個人都有自己的長處,無語言天份,就向其他方面發展吧。無論英文或國語都只是一個溝通工具,對一些非英國文學出身的人,他的英文能和他國的人士溝通到就足夠。你看我們特首的國語不是廣東式國語嗎?

匿名 說...

"我當日預先同佢分析,指出無線會雪佢雪到合約完結為止,同時說明賠償上的問題。被佢鬧係 coward及 negative thinker。誰不知事情就如我分析一樣,佢亦要為賠償找律師。"

哦, 原來當日係佢話你. 算啦,皇帝唔急,邊到我地呢d太監急呢?

匿名 說...

剛看完那篇擇偶條件.

以"我自己"既標準, 我覺得任何人最緊要係講到純正自己既母語就ok. 我唔會去笑人講非其母語既語言唔正. 因為"講唔正"呢個係理所當然既事. 其外, 講咩語言都好, 唔代表高尚d, 又唔會低等d. 如果有個外國人用好唔正既廣東話同我講野, 我會覺得佢好好, 肯學我既母語同我溝通.

最近我地三個朋友幫一個朋友將一d大學生既錄音訪問打成文字, 聽到我耳都直埋, 三個都嘔晒泡, 因為d大學生唔可以成句都係中文或英文, 句句裡面都間住好多英文單字. 呢個問題我記得之前有文章係提過.

以前有個同事提過, 無論你在外國生活幾多年, 唔係學mother english, 就永遠唔會講到好似鬼佬咁既口音.

所以我都認同賭徙的睇法.

匿名 說...

"真係唔多想背後鬧人。"

1.你識佢, 佢識你咩?

2.人地當你係咩先? 你地咩關係?

a) i dont know... i really dont know... i dont think you belong here.

b) 大 家 請 歡 送 她 。

3.我地都離開左啦, 不是參與者.唔係一時在那邊講,一時又在這邊講.

4.別人從沒有叫我地提出建議/留意見, 只係個陣我地一廂情願去講野啫. 反而因為我地主動俾意見, 變左先撩者賤, 所以人地話番我地都冇得反駁.

而家既狀況, 我覺得自己而家做番觀眾, 像茶樓的師奶阿叔拿住報紙發表意見咁咋.

我覺得只是對港聞版, 娛樂版的批評罷了.
(純個人的笨想法, 不要太介意)

賭徒 說...

品姐講得甚有道理

匿名 說...

我在乎你多過佢. 我唔想你唔開心啫.

匿名 說...

其實你真係好好人, 到而家都為佢設想.

有時都幾苦惱,想去救人,但人地唔俾你救.

匿名 說...

唔知你對佢近來的寫作題材有咩感想呢?
我覺得寫咩都會俾人話既,咁搞落去好快冇野寫了.同埋我覺得已見底了.

賭徒 說...

既然佢係公眾人物,就預左畀別人批評。好,就慢慢描述下佢

佢 d 文章真係......越黎越唔岩睇。好似擇偶條件點解要精通兩文三語,雖然擇偶條件是好主觀及個人睇法,但擇偶條件都要合乎常理。例如喜歡男友是考順,從而推斷男友是有人情味的人。

但點解喜歡精通兩文三語的男伴呢?佢當擇偶如同請員工嗎?還是佢屋企是聯合國呢?兩文三語除了返工有用外,在平時生活,兩文三語真係咁重要嗎?

從佢參加選美,相信佢是一個好鍾意 show off的人,能說一口美式 accent 英語的男友,在別人面前可能覺得有面掛。佢自認喜歡讀書也是一個例子,佢想別人讚她有智慧才堅決地說自己的讀書人,但從她的思維、對知識的認知及文章內容,和真正的讀書人真是差太遠了。

匿名 說...

佢仲後生,籟多幾次野佢就知乜野叫愛情喇~~~

匿名 說...

正所謂 有強姦 冇局賭

賭徒 說...

佢開始有 d 輕微妄想症的病徵

再搞落去,受苦只會得佢自己。

賭徒 說...

睇黎娛樂直播個監制被佢拖落水了。當日袁話曾問過監制點解,個監制竟然咁好心地直言話係上頭指示。當時我睇完都嘩然,有冇搞錯。袁竟然完全不顧監制個飯碗用此作為攻擊TVB的罪証。睇黎依個監制可能因洩露公司政策被停職了。

人地好心話畀佢知乜事,佢就拖埋人落水,人地只不過想安定定打份工者,唔似得佢想做正義超人週圍惹火頭。