2007年9月20日星期四

聽聽日本張學友唱歌

歌名:《真夏の果実》(是張學友果首《每天愛你多一些》的原裝版本)
Band :Southern All Stars
男主音:桑田佳祐




我只是市井的很的地痞之徒,不會聽巴伐洛堤,只懂聽悅耳的流行曲。因我喜歡聽低沉的男聲,這位男主音的唱功非常適合我。他在日本的地位等同於香港的張學友,已有廿多年唱歌經驗。我從來沒有聽日本歌的習慣,近年在機鋪打音樂 game 時才聽到他某幾首歌,一聽就非常喜歡了。

17 則留言:

匿名 說...

機鋪邊度音樂game咁好有歌聽呀?

賭徒 說...

hi 阿品, you are welcome to my blog.

When I feel confused, I would like to go to game center to play this game. This is also the only game I will play in game center

http://www.konami.jp/bemani/gfdm/gfdmv3/top.html

匿名 說...

我有幾個forum, blog要去架..好忙架..哇哈哈..

因為工作無聊(唔好俾人知我冇野做),所以在公司都會去些forum,blog逛逛,實在去唔得晒咁多,有些forum係俾人講衰野用,有些係任人鬧人,亙鬧, 都幾搞野架,心情唔好時就會上下去用第二d名出下氣.

因為工作太閒,不想浪費時間坐足八小時,就想到d小生意搞下,於是搞到自己好鬼忙咁..但心靈仍空虛.

網絡實在有太多blog,根本沒有什麼人會在意有自己的blog,但我覺得像你一樣講野有point既人,應讓多一點人分享你的文章.所以在報章上投稿是一個途徑吧.不過有機會會像erica般引來變態狂魔黎搞事,咬自己.

香港人還是有一點寫作的自由,在大陸的forum既人講野超長篇,但係勁小心,很多事情大家都避免去談及的.因為有人和論壇都試過出事.. 愛國區就cut左(就算話支持國家都唔得,因為驚講講下就變左改變國家(反共)吧),d人就轉向日夜狂鬧日本仔以前侵華的歷史.

賭徒 說...

品姐

小心公司用 proxy server log 底各員工上網的記錄

我講我想講的事,因為無人知我是誰,我真係可能我手寫我心了。哈哈~~~

袁彌明,我能我手寫我心,你用真名實在不能的,你唔恨得咁多架啦。哈哈~~~

匿名 說...

公司電腦部話可以查到架..不過因為幾千人咁多, 你咪查囉..佢捉過D人裝YAHOO TOOLBARS 同 YAHOO MESSENGER啦, 叫ENGINEER上黎剷添. 你有張良計..我有我裝MSN..哈哈, 就算佢第日發覺剷我msn,仲有網絡版添..哇哈哈.

最搞野就係...我部電腦原先係冇得上網, 係我偷偷地share左我老細部電腦既..仲自己親自拉線同駁線.問你服未!

唉, 今日我忽發覺erica的言論,再咁講落去,終有日唔知得罪邊個就有麻煩..於是暗提佢有梁思浩,鄭經翰,黃毓民的事件. 希望佢醒水啦.

她每星期有蘋果的稿費,而我地就冇稿費,又唔駛開名,鍾意講咩都得..不過在大陸的網絡都唔可以亂講野架用匿名,好勁架,我以前在大陸d forum度傾野,大陸係有d專門在網絡搵呢d亂講野既人, 然後從你既ip找你出黎,連你發表個forum都冚埋..總知好得人驚.

匿名 說...

好搞野,睇下呢個,牛奶變沙糖

http://www.metacafe.com/watch/825390/how_to_turn_milk_into_instant_sugar/

匿名 說...

佢只是初出茅蘆的小丫頭,佢有足夠的經驗、知識、視野嗎?佢對事物分析是否準確嗎?佢講既野有說服力嗎?分分鐘只會做成反效果。

不平之事大把上左岸的老前輩出聲,駛鬼佢出聲咩,佢做好佢本份之事先啦,咪有成績之前,亂出聲真係害左佢自己。

原本我見佢熱愛知識,才多去佢個 blog 分享不同的 view,睇黎佢都係勁硬頸之人。呵呵~~~

賭徒 說...

品姐,平果 d 稿費多極有限,一千幾百一份稿渣。

我曾講過有左派人士邀請我入佢地組織,我拒絕左。

一來我的立場從不是偏左路線,二來我覺得班社會主義人士好鬼笨。自以為立場正確,請救世界,就毫無技巧一味盲衝,一班傻瓜,示威遊行幾十年咪一樣一事無成。

七十八歲阿伯當年一個廣告勝過千言萬語,依 d 就叫個醒目仔了

袁彌明就像社會主義人士一樣,正笨蛋一名,英文有個字形容依類人,我忘記了 exact wording,形容自以為好叻,請救世界,其實係笨蛋的人。社會主義人士、馬英九、袁彌明便是依類人。

我唔係佢個 blog 鬧佢,只是基本的禮貌,我份人唔會在背後鬧人的,品姐,你有機會請佢來吧

匿名 說...

其實你都有隱喻地提醒過她.
娛樂圈同普通公司一樣,係冇公平公正可言的,唔係話你叻就一定上到位,點解d下屬成日覺得d上司咁無能都可以做上司,就係d老細鍾意呢d.

我男友成日話娛樂圈上到位個d人,都係服侍老細得開開心心(講到佢好似躲在床下底睇到咁),佢話佢個舊老細在d某d會所度,係有出黎做既明星叫的,邊個一晚幾錢.不過呢d係人地搵錢既方法.冇話對與錯的.
反而如果係咁踢爆娛樂圈內的事,消失都算,最驚有d老細找你算賬.像楊生找梁思浩咁.

娛樂圈和傳媒關係是相連的,傳媒可以寫好你,令不認識你的大眾以為你好好人, 同傳媒關係唔好,可以無中生有,癲倒是非. d市民唔鍾意你,你出街去到邊都會俾人鬧. 好似想當年的毒瘤明-劉錫明,俾倪震電台唱衰,佢本yes雜誌唱衰..長期咁唱,搞到毒瘤明深入民心,在香港冇得撈.現已全力在國內發展.

匿名 說...

就算立場係偏左偏乜都好,我覺得就唔應該加入組織了, 那些人都只係為左利用你去擴大勢力罷了.

我真係唔熟政治野,不過呢,我覺得d人入左黨派,做起事黎已欠缺自我了,投票做事又要跟大圍既意願,個黨派你去邊度競選,派你做咩街頭演講,派傳單,去維園擺年宵..你要去做.
但係而家既時勢,你唔入黨,幾乎無法子中選,宣傳唔夠人黎,d人投票係唔係睇你係邊個, 係睇你咩黨派. 你係獨立人仕,識你條尾咩..

記得前幾年馮檢基唔當選,傳媒仲去採訪佢第二日做d咩,我記得佢帶小朋友番學,已經無所事事..後來先至找到電台份工. 相比起做議員有六皮野以上既收工就差得遠, 咁我開始明白點解d人咁想做議員了.

匿名 說...

咦,好正喎,erica post左你叫佢唔好貼個d野出黎... 係佢short左,定係你蠢左呢?

匿名 說...

我實在無法理解佢為乜 post 我的留言,對佢百害而無一利,我只是網上遊魂,對我無任何傷害的。可能佢信陳太果四大價值其中一點「公開」掛。陳太果四大 joke真係笑死人,透明?我的私隱關其他人春事咩,為乜要透明。

匿名 說...

可能佢認為你講既野唔係咩秘密 / 事無不可對人言,咪貼出黎. 所以我建議你不要再講D唔想人貼出黎既野.

唉,而家搞壞左高層對佢既印象,唔知要雪幾耐.我講過,有時唔係單單失業咁簡單,呢個世界D人好變態,唔知得罪邊個,到時會黎斬你,恐嚇你.

鄭經翰俾人斬到重傷,後來佢個傷好番D,在訪問時都忍唔住喊,知道自己多咀惹的禍,受到"教訓".

黃毓民和他的家人被恐嚇, 佢根本都唔知得罪邊個, 佢同鄭生日日都得罪人架啦..兩個人幾咁"敢言"先得架.

梁思浩既無心之言,講笑揶喻容祖兒,得罪楊生, 大佬你講人都睇下人地個老細係咩人,今鋪嚇到你尿閉,咪算你好彩,擺番和頭酒就完結了這件事. 就算人地老細唔係咩大人物, 容祖兒咁多FANS,事但有個係痴線既,走黎同佢偶像報仇,你都死左好耐囉.

賭徒 說...

品姐,

你也說得對

通常要撞下板才會長大的,我有時睇唔過眼想提醒佢,但我又知 d 唔知 d,我諗我都係少出 post 好些。

口水過多實在不太好呢 :P

匿名 說...

你講緊少d出post係在erica度定你自己度呀?

因為娛樂圈好唔鍾意d藝人多咀,唔同時事評論人,自己做呢行就盡可能唔好講名或寫既野俾人知係自己. 娛樂圈既人因為係公眾人物, 談論什麼都不方便. 你講任何一行, 其他老細見到你咁,都驚左你,驚你有日會講佢d生意,就算你發誓話唔講.同埋你講得別人的事多,香港人唔理你講咩,總知一個名詞"事非精".就一野封殺你所講既一切.

i dont know你咁用nickname講野,邊個知你係邊個,做咩行業.就算你講番你個行,都冇人知係你.完全無痛無傷害既.更唔會影響你份工.

我自己就認為網上人既野,大家都係用假名假身份講野,無謂咁認真,近來我都覺得自己在erica的blog中講太多野.好似有點搶了她的咪.
又覺自己多鬼餘.

我覺得女藝人既生涯很短,只有黃金十零年,一錯或一離開,隔番幾年冷靜期再番黎,世界都變左啦.相反男藝人就長幾倍,越老越有魅力,像苗橋偉咁.

賭徒 說...

我當然唔係指減少在自己個 blog 出post
我不知幾咁 enjoy 寫 blog文

匿名 說...

good,你開始明白某d野了.