2007年11月1日星期四

大家有冇試過

以前的我真係成日遇到這個情況,最近果次是入場睇《黑社會》,守門果位阿生仍然要查我年齡。好彩今次入場睇《色,戒》時無人問我身份證。

77 歲 阿 伯 買 酒   也 要 證 明 夠 秤
成 年 人 到 店 舖 買 酒 或 買 煙 時 , 若 被 售 貨 員 要 查 看 身 份 證 , 有 人 會 沾 沾 自 喜 , 心 想 自 己 長 得 年 輕 ; 但 瑞 典 一 位 77 歲 阿 伯 到 超 巿 買 啤 酒 時 被 查 身 份 證 , 覺 得 荒 謬 到 極 , 深 感 受 辱 , 而 超 市 堅 持 按 本 子 辦 事 , 寧 願 不 做 阿 伯 生 意 , 也 不 肯 讓 步 。

亨 里 克 松 ( Per-Eric Henricsson ) 住 在 瑞 典 北 部 的 耶 利 瓦 勒 ( Gallivare ) 巿 , 最 近 一 個 由 他 擔 任 領 袖 的 長 者 團 體 要 舉 行 聚 會 , 他 興 致 勃 勃 地 到 經 常 光 顧 的 ICA 超 巿 , 想 買 一 箱 啤 酒 招 呼 大 家 。



已 光 顧 40 年 拒 出 示 身 份 證
沒 料 到 亨 里 克 松 結 賬 時 , 收 銀 員 竟 然 要 求 他 出 示 身 份 證 , 證 明 他 「 夠 秤 」 才 肯 賣 啤 酒 給 他 。 他 生 氣 極 了 , 說 : 「 真 荒 謬 , 我 光 顧 這 兒 40 年 了 , 他 們 都 認 識 我 。 」 亨 里 克 松 最 後 留 下 啤 酒 , 拂 袖 而 去 , 他 更 向 「 全 國 長 者 協 會 」 投 訴 , 要 求 協 會 向 超 巿 施 壓 , 不 要 再 檢 查 長 者 身 份 證 。
根 據 瑞 典 法 例 , 年 滿 18 歲 人 士 才 可 買 低 酒 精 含 量 的 啤 酒 ; 若 要 買 烈 酒 , 則 要 年 滿 20 歲 。 超 巿 經 理 奧 洛 夫 松 ( Lars Hakan Olofsson ) 力 撐 下 屬 的 做 法 正 確 , 因 為 這 是 超 巿 的 規 例 , 附 近 幾 間 超 巿 也 是 這 樣 做 。 美 聯 社

6 則留言:

匿名 說...

我極希望去機鋪打機,去戲院睇三級時俾人查身份證, 我會好感謝個員工咁睇得起我.

賭徒 說...

我去澳洲旅遊時,曾去過 d table dance 吧,次次都要 check passport。 d 鬼佬更加唔識分華人幾多歲。哈哈~~

匿名 說...

係啦, d鬼佬個個都係未老先衰..一過左18就殘.

VC 說...

我老婆廿幾歲時和我看戲前到遊戲機中心,比個盡責看店阿嬸追住查身份証(check 16歲以上),令她不知幾開心(到現在以至將來)!

我支持工作/執法盡責,弄出笑話又何妨; 總好過馬馬虎虎,弄出災禍。

賭徒 說...

查飛的戲院職員及遊戲機中心的職員,原來可以這麼輕易做一件使女士開心一世的善事。

如果下次認識這方面的朋友要建議他們試下。造福人群。XDDDDD

匿名 說...

見過有個女仔去機鋪俾人本身份證, 佢極嬲, 但係我就恨人地查我證, 而冇人查囉.