2007年10月30日星期二

為何大麻不能合法化?

蘋果日報 20071030 阿諾指大麻不是毒品

酒精及香菸在現今科學下,已經有十分明確的証據指出會影響健康。大麻對健康的影響遠比酒精與香菸為低,為何大麻不能合法化?小弟實在愚不可及,無法找到一個合理的理由。

4 則留言:

匿名 說...

哦, 叫個d贊成既人, 俾d大麻俾佢d 小朋友同埋bb仔食.睇佢地仲話唔話大麻係冇野囉.

賭徒 說...

酒精及香菸也不是給小朋友使用啦

雖然我都未吸食過大麻,但我支持大麻合法化的。毒品有它的用途的,因有好多藝術家往往靠毒品開竅

匿名 說...

其實我係好憎大麻和毒品的, 因為後生個陣有幾期都識到d朋友,有錢又有,無業既有.記得第一個朋友偷偷地在我家廁所食大麻,之後係控制唔到個癮,衝入去食.佢話d客俾佢.

咁第二班朋友食就狼好多, 見到有個每次至少連續食4支先有反應,食完就會呆呆滯滯,慢動作.記得那個女仔好後生好靚女.食左一排覺得冇料到,就加埋索k,總知一食之後就變大胡混,都唔理身邊那個識唔識.

好記得有一次俾一個唔識既男人大力抓住我,睇佢個樣都迷左,佢塞支大麻俾我食,仲捉實唔俾我走,嚇死我.

最後一班朋友,其中有做警察的, 三個帶我去尖沙咀樓上店買吸食的玻璃工具,三個在家大搞大麻派對,一食就三個神智不清地攤在地上.淨低我一個在收拾殘局.其中一個我見佢日日要食幾支.甚至塞在煙包底,工作時會拿出來抽一兩口.其實佢老細都開始懷疑個陣味.

之後都冇再同以上既人聯絡了. 真係頂唔住.

VC 說...

我們的政府、議員和傳媒們們都沒時間、無心機、無興趣理這類無逼切性、又無市場、又易引來衛道之士攻擊的議題。

therefore 一切照舊