2007年10月1日星期一

無題

一條簡單的方程式,A/B
A 是不變數
假如 B 足夠大
答案趨向零

為何這條方程式會無效
明明 A 是不變數
明明 B 已經很大
為何答案出現時
它不是零呢?

14 則留言:

童言 說...

明明說了「答案趨向零」
又問為何「它不是零呢」

賭徒賭得多會語意不清!

匿名 說...

http://www17.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5441226&extra=page%3D3

匿名 說...

再諗我會頭爆...

賭徒 說...

佢鬧得公司,當日我第一反應,係佢想離開娛樂圈。最正常的做法是一係唔鬧,一係鬧到最盡。之後我替佢諗點玩大佢,佢又唔受我果套。

之後又見佢不斷補鑊,以為佢想留戀娛樂圈。既然鬧左公司,替佢諗下點樣將傷害減到最輕。

今日又見匿名話佢加盟補習社。真係學品姐咁話,頭都爆埋...哈哈,不過我成日亂諗野,要諗爆我個頭無咁易。

如果佢還是有少少智商肯替自己謀出路,臨走前為自己宣傳下,佢咁做法都唔算太差架

匿名 說...

我想話我唔想再理.唔想深究佢想點,佢打算點,或佢做左乜野,因為令我覺得好煩.

今日見到報章有佢, 咁番去睇番嘩47個comments,咁入去八下d人講咩, 睇見你打字,我就冇心機睇..我好想留言講句算罷啦你.正所謂"皇帝唔急,太監急"

匿名 說...

我地都發表左一段時間, 其實都幾多餘, 人只可以發表"意見",發表"建議"是無用的.

好似我個朋友間鋪出面有個巴士站, 有一日個巴士站笠住暫停, D人仲係發雞盲去排, 他見條龍長,就會同D人講個站停左, 有D人就會走, 有D人仍然在等, 見到車飛站時才猛然醒覺"真係喎".. 其實你講同唔講,D人都會選擇自己的去向. 有D人唔會因為你既說話而跟你做.係要碰下釘先安樂.

匿名 說...

頭先去睇有咩野, 忽然覺得自己好局外了,現在好明顯分兩極的意見, 像ee的說話,令我覺得早前的"意見"和"建議"都是多鬼餘的.無論有用與否. 事主沒有徵詢我們的意見/建議.

我還是覺得娛樂圈和傳媒的關係,真是千絲萬縷. 如果為左d唔關自己事既野,或者可能根本冇其事,又可能與事實不符的去自找煩惱,我覺得仲不智. 所以我決定唔再去睇,亦唔會表達意見了.

賭徒 說...

匿名可能是袁小姐
佢見我太煩,忍唔住過黎點醒我。哈哈~~

個故事流程會唔會係咁:
佢星期五篇文已經想暗鬧公司
點知太過暗,全世界都不測覺
佢星期六再出第二篇 blog 文表明鬧公司。
之後將鬧公司新聞分批見報
每次都不同版本
搏瀑最後一次光
開頭佢以為今次鬧公司的事是"絕對正確",犧牲自己,並且希望得分。
點知畀我破壞哂,哈哈~~~~

佢畀 d signal 亂七八糟,我同佢講幫佢寫文鬧TVB,佢又 post 出黎。之後又見佢態度軟化,以為佢留戀娛樂圈。幫佢減少痛楚又唔領情。

畀佢玩死了,呵呵~~~
我今次真係聽品姐話,唔再講依單野了

賭徒 說...

下午12:34出 post 果位匿名由加拿大的電腦發出架啦

唔通 proxy,睇怕我想法可能錯了

匿名 說...

阿品,
哩啲都娛樂圈新聞之嘛,有乜好煩惱喎…哈哈...

i dont know,
你諗得太複雜喇,袁小姐某程度上都好直接的。而家佢既處境你估佢唔知咩,只係佢要選擇放棄邊啲野去繼續佢既路之嘛。

匿名 說...

hi ee 你好,

其實我最怕是被人愚樂咋.

****************

諗番起當初支持"敢言",而不是今日的"胡言亂語".
好像我的公司,都有不平的事, 但我係去打工賺錢, 而唔係去唱衰公司, 我自己覺得有意見/建議應該直接向公司反映,通常d老細都唔鍾意人咁敢言同埋拆穿佢諗既野,做既野. 所以通常都唔會有咩建議/意見去反映,老細會覺得你有不滿就即係有異心,咁你唔駛撈了.

如果因為打算唔do了,才去發表偉論,咁又顯得唔大體囉. 今日留一線,他日好相見, 呢個世界好細架咋.

賭徒 說...

品姐,

又唔可以話被人愚樂既
佢由頭到尾都無理我地
我地八掛口水多些o者

童言 說...

問一啲好似係數學嘅問題,跟住幾個人講嘅嘢好似九唔搭八,呢個blog似乎係暗語。

點解又會知到人地由加拿大的電腦發出嘅呢?

賭徒 說...

梁無忌君,

無題系列是為了我一件私事而起的

其他人離題也沒有所謂,本 blog 人氣度非常小,不需要什麼規則了。