2008年2月21日星期四

陳冠希已經肯認錯及承擔,鄧狗成幾時才肯出來承擔呢?

陳冠希事件對香港形像的負面影響實在有限,但近月警隊多宗過失,對香港的形像造成嚴重影響。試想想,如果日後評級機構因香港的執法能力不足,降香港評級,使公司對外融資困難,及增加融資的利息,這就會直接打擊香港經濟。

陳冠希已經肯為自己的過錯作出承擔,鄧狗成幾時才肯到出來認錯及承擔呢?

5 則留言:

  說...

鄧生點會認錯呀, 差人冇面丫麻.

陳生退出娛樂圈係意料中事, 但係食字講"香港娛樂圈",又為自己鋪條後路.

佢今鋪點都係要全認,不過今後都唔知有幾多人搵佢尋仇.

  說...

點都好, 出黎解畫既陳生, 鍾小姐都係跟稿讀啫. 所以不要太在意.

匿名 說...

鍾生是替死鬼,鄧生何嘗不也是一個替死鬼啦.我就唔信是鄧生自己出主意要做些事的人呀.偽人平時為特衰正苦做咁多事(好似支持廿三條,支持葉劉參選,震災),咁偽人有事,作為正苦的最高領導人當然要做些事啦.

  說...

其實陳生唔係正經人家係人都睇得出.偽人的形象塑造以前都成日講唔少, 有d出黎秘撈, 有d出黎蒲,吸毒,淫亂都有.

如果陳生因為咁要退出漿糊, 咁個d女主角們全部都要收山, 一係轉做AV女郎.

琴晚睇見有段訪問小春鬧陳生.

我記得最勁個次吳小姐有左小龍女個件事咪仲大, D人一直當成生係君子, 講野正氣都不得了, 點知原來係咁既偽君子, 我覺得呢D先真正跌眼鏡.呀成生而家咪依然故我咁扮正氣人物. 不過自始之後我對偽人好失望.

其實偽人係咪真係要好似聖人咁,不能行差踏錯呢?係咪D傳媒將D道德標準定得太高呢? 基本上而家D偽人笑同唔笑都寫衰.出現唔出現又係寫衰, 有咩行為動作係唔寫衰既呢? 除非死左啦.

匿名 說...

賭徒:

佢唔係要道歉,係要引咎辭職!

Daniel.